script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

ruokaaaaaaa

Iltaa ja hyvää yötä !

Mulla oli tänään iltavuoro ja diipadaapaduupadei ei mitään kiinnostavaa kerrottavaa taaskaan mun päivästä, koska tosiaan mä käyn vain töissä nykyään!
Eilen tosin duunin jälkeen näin mun kaveria Jennaa. Tehtiin ihan älyttöööömän hyvää ruokaa ja pirtelöä ja syötiinki tosi paljon, jonka jälkeen oisin voinu oksentaa ja nukkua onnellisena koko illan. Mutta ei, jouduin jäämään Jenskin seuraks. Huoh, niin mielummi oisin tehny samaa ku nykyään aina, eli töistä kotiin nukkumaan, sitten vähän ruokaa, koneelle ja nukkumaan. OR NOT. Oli ihanaa nähä Jennaa pitkästä aikaa ja nähdäänkin taas sunnuntaina. :)

Mulla on nyt semmonen olo, että valot kiinni, peitto korviin ja krooh pyyh krooh pyyh seuraavat kolme viikkoa. Sitten voin iloisena herätä ja todeta että, HEI MULLA ON LOMA!

Perjantaina on kauan odotettu päivä, eli TILIPÄIVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ! ja mulla on vielä vapaakin :) voi tätä ilon määrää :) Perjantain aion käyttää hyvään asiaan, eli shoppailuun, laskujenmaksamiseen ja toivottavasti nään jotakuta kaveria. :) Lauantaina mulla on tosiaan se kampaaja ja töitä, mutta jaksan varmasti työpäivän kun oon niin iloinen uudesta tukastani (hope so)

Mulla ei nyt taas oo mitään muuta jännää kerrottavaa, paitsi että söin äsken hyvää ruokaa jonka valmistin ja itseasiassa syön just nytkin sitä salaattia:


Nyt menen nukkumaan, hyvää yötä !! Ja hei, kiitos kaikille ihanista kommenteista jotka tulivat tähän postaukseen, olette mahtavia, ihania ja teitte minut hetkellisesti onnelliseksi <3

3 kommenttia:

  1. ihanan näkönen annos! Hitto aina kun itte paistan kanaa tai kanapihvejä niin ne menee ihan kamaliksi eikä tollasiks mureiks hienoiks niinku sulla :( :) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä :D:D Miten paistat ne sit?

      Poista
    2. Ihan normaalisti mun mielestä mut silti onnistun pilaamaan ne :(

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)