script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 30. toukokuuta 2012

uudet kengät

No enpäs lähdekkään salille koska mittasin kuumeen ja mulla on lämpöä&tosi heikko olo :( Jään makoilemaan sänkyyn ja oottelemaan Ropsua töistä kotiin. Huomenna muuten lähden Hankoon ja sunnuntaina tuun takas kotiin, koska maanantaina alkaa kesätyöt... Katoin eilen mun työvuoroi ja mulla on ennen juhannusta 7pv duunia putkeen! Tosin sitä ennen on 3pv vapaata, mutta kuitenkin, mitenhän mä selviin tosta putkesta :D Huomenna pitäis myös palkan tulla, joten pääsen ostamaan shortsit ja ehkä jotain muutakin :)

Äsken kun istuin mun sängyllä, huomasin lattialla mun uudet kengät jotka oon ihan unohtanut esitellä. Kengät ostin heräteostoksena TARJOUSTALOSTA, kun käytiin siellä nopeasti. Huomasin jonkun alennuskorin jossa oli kenkiä ja nappasin mukaani nämä, koska tarvitsin juhlakengät ja hintaahan näillä oli huimat 2e (alkuperäinen hinta 25e) !!! :D



 Näillä on hyvä kävellä ja ovat kivat, hinnasta puhumattakaan, joten tottakai ne tarttuivat mukaan. Ja nyt tekee taas mieli shoppailla.....

8 kommenttia:

  1. Hyvä löytö :) Paranemisia!

    http://beautythroughbrokenglass.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiva työputki! :) mulla on kahdeksan päivän työputki nyt jossain kohtaa ja juhannuksen oon kiinni töissä, no ainaki rahaa tulee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva :D jep :) mä ite halusin juhannuksen vapaaks et nään sillon kavereita ku sitä ennen en nää varmaan ku kokoaja iltavuoroo...

      Poista
  3. Tosi hyvä löytö, paril eurol hyvät kengät!!!

    Hyvä ettet mennyt salille, ettei tauti pitkity ja saat pikimmiten nauttia kesästä :)

    VastaaPoista
  4. maailman rumimmat kengät ? onneksi tää sun blogi ei ole mikään muotiblogi äläkä koskaan yritä tehdä tästä sellaista, sulla ei nimittäin ole ollenkaan minkäänlaista muotitietoisuutta... katsoisit mitä päälles laitat ://

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)