script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 27. maaliskuuta 2012

I want a bike !

Moikkaheippaheipähei. :) Tänään oli taas normi työharjottelupäivä, tosin pidin 45min pitusen terveystiedon tunnin ja sitten oli kaksi tuntia liikkaa. Liikunnassa kaverini Nea piti zumbaa ja sitten pelattiin säbää! Zumbasin ihan täysii siellä ja oli kyllä kivaa, kunnes mun polvi sano ittensä irti. Zumbasin silti, mutta  en enää niin täysillä.



Tänään oon vaan makoillu himassa ja oon tosi väsynyt. Eilen muuten, kun sanoin että meen nukkumaan, niin meninkin vielä kauppaan hakemaan avokadoa, maitoa ja tonnikalaa. Söin iltapalaksi avokadoa ja tonnikalaa, nams :) Venyttelin sitten ja mitä ihmettä, saan jo melkein nilkoista kiinni? haha, tiedän, olen yhtä notkea kuin rautakanki, näkkileipä ja mitä näitä vertauskuvia vielä on. :D

Mulla on ollut joku ihmeellinen maidonpuute pari päivää? Oon kahdessa päivässä vetänyt yli litran maitoa, kun yleensä mulla menee ton litran juomiseen yli viikko. :D Tuleeko teillä koskaan mitään ihme himoja yhtäkkiä vaikka maitoon tai johonkin muuhun?



Ainiin, iskä hankkii mulle pyörän! Oon pyöräillyt viimeksi varmaan... ala-asteella? Ja nyt yhtäkkiä mulle tuli fiilis, että haluan pyöräillä paikasta toiseen, kun alkaa olemaan niin kauniit ilmatkin!
Aplicoon olisi helppo pyöräillä ja takaisin, saisi samalla monen kilometrin lenkinkin. :)
Mistähän saisin halvalla pyörän? Kierrätyskeskus? Poliisin huutokauppa? hmm..

weheartit

Mitäs muuta.... Tänään käytiin hakemassa meidän kirpparikamat pois Karisman kirpputorilta ja äää, olisin voinut ostaa sieltä vaikka mitä, mutta ei ollut rahaa. :(

Hei te rakkaat lukijat! toivoin teiltä postausehdotuksia, eikä niitä ole kuulunut. Voisitteko laittaa postaustoiveita mulle tai vaikka kysymyksiä, jos tekisin uuden kysymyspostauksen! Kysymykset voi liittyä mun kuntoiluun, syömiseen, mun elämään muuten, tulevaan kesään, blogiin, ihan mihin vain. :)


(Löysin googlesta hienon sydämen, koska se eilinen oli ihan kamala. :D)

8 kommenttia:

  1. Tee ihkun ihana "laukkuni sisältää lässynlää" - postaus !! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot niin ihana :D:D okei, ihan vaan sen takia koska sä Joonas haluat, ni mä teen !! <3 heti huomenna.

      Poista
  2. Eikö poikaystäväsi asu hangossa? tee siitä ja siellä asuvista ihmisistä vaikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Voin vaikka viikonloppuna kuvailla Hangossa. :)

      Poista
  3. Joku meikkipostaus, kynsipostaus (miksköhän mä aina innostun näistä kynsijutuista? ;D), hmm ja sit vaikka joku ketä julkkista ihailet -postaus. Myös vaikka joku perus lemppariruoan ohje olis kiva nähdä. Ööö ja sit sellanen elämäni kuvina -postaus, vai oliko sulla sellanen jo?
    No mutta tossa olis jokunen idea :)

    PS. Jos et oo vielä osallistunut mun blogin arvontaan niin osallistu ihmeessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos ! En oo osallistunut, käyn osallistumassa. :)

      Poista
  4. Tässä vähän kysymyksiä...

    Haluaisitko tatuoinnin tai lävistyksen?
    Mitä ajattelet tatuoiduista ja lävistetyistä?
    Pidätkö itteäs kauniina?
    Värjäätkö hiuksiasi?
    Mitä tekisit jos saisit nyt 1000e käteesi?
    Kuinka kauan ootte ollu R kaa yhessä?
    Tutustutko helposti uusiin ihmisiin?
    Millanen kännykkä sul on?
    Kehen haluaisit tutustua?
    Ketä ihailet?
    Parhaimman näköinen julkkis?
    Mihin olet tyytyväinen ulkonäössäsi?
    Jos et niin mitä muuttaisit itsessäsi?
    Paras asia elämässäsi?
    Mihin haluaisit matkustaa?
    Mikä susta tulee isona?
    Oletko ennakkoluuloinen?
    Lempielokuva?
    Missä näät itsesi 10 vuoden päästä?
    Millä kameralla kuvailet?
    Mitä hiustenhoitotuotteita käytät?
    Juotko alkoholia tai poltatko tupakkaa?
    Tuleeko teille usein kinaa R:n kanssa? Vai riitelettekö edes?
    Onko R mustasukkainen sinusta?
    Entä ootko sä mustasukkanen R:stä?
    Mitä mieltä R on sun blogin kirjoittamisesta?
    Lempivaatekauppasi?
    Onko sinulla sisaruksia?
    Unelmien kotisi olisi?
    Oletko suosittu koulussa?
    Miten viettäisit vapaapäivän yksinäsi?
    Ootteko te suunitellu R:n kanssa tulevaisuutta?
    Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
    Mikä oli suurin syy oman blogisi aloittamiseen?
    Meikkaatko paljon?
    Millaisena näet itsesi, onko sinulla hyvä itsetunto?
    Jos sinulla olisi jäljellä 24 tuntia elämästäsi, miten haluaisit nuo tunnit viettää?
    Missä kulkee mielestäsi pettämisen raja?
    Jos et tykkää jostakin ihmisestä, mistä se yleensä johtuu?
    Oletko hyvä piirtämään?
    Milloin sait ensisuudelmasi?
    Onko sulla paljon ystäviä?
    Mitä tv-ohjelmia seuraat?

    JA

    vastaukset kuvina!

    lempipaikka kotona

    tärkein ihminen maailmassa

    lempijuoma

    paras asia sinussa

    unelmahiukset

    harrastukseni

    :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)