script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Toivepostaus

Moiksan! Tänään on ollu kiva, mutta väsynyt päivä! Onkohan mulla siitepölyallergia, koska silmii kutisee ja kirvelee kokoajan ja oon ihan tukossa? Ja äiti sano että nyt on siitepölyy ilmassa. Tai sitten tuolla koulussa on vaan ihan älyttömän huono ilma...

Tänään on tosiaan lepopäivä ja aion kuluttaa sen koulutehtäviä tehden, ellei Ruubert tuu sitten meille. Äsken kuvasin mun laukun sisältöä, kun ystäväni Joonas tahtoi niin. :D Eli tässä yksi toivepostaus:

What's in my bag?


Eli mulla oli tänään(kin) laukkuna tämä ihana enon vaimokkeelta saatu laukku. :) Todella tilava ja ihana.



Laukusta löytyy:


  • Lompakko


ja lompakon sisältä löytyy passi, Aplicon klubikortti, kuitteja, opiskelijakortti ja muita kortteja.


  • Lapaset, jotka sain tänään työharjottelussa yhdeltä avustajalta! Sanoin hänelle vaan kerran läpällä, että kun sä oot noin hyvä kutomaan ja kaikkea, niin voisitko tehdä mulle lapaset? Ja tänään hän antoi ne mulle! ihanat on :)



  • Aurinkolasit. 3 euroo Seppälästä.. :D



  • Leena Lehtolaisen kirja, Rivo Satakieli. Luen tätä aina välkillä siellä ryhmätilassa. :)



  • Ja tässä kaikki loput tavarat jotka laukun pohjalta löyty. :D eli masennuslääkkeet, yksi strepsils, ripsentaivutin ja ripsari, monitoimiviila, 15snt, hajuvesi ja dödö, kyniä, kynsilakka ja avaava astmalääke. :)


Mitäs sinun laukustasi löytyy?

Tänään toteutan myös kysymyspostauksen, koska on tullut jo ihan kivasti kysymyksiä. :) Toivon kuitenkin, että laitatte vielä lisää!

16 kommenttia:

  1. miks sä syöt masennuslääkkeitä ?:o anteeksi jos kysyn näin suoraan:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi masennuslääkkeitä yleensä syödään?

      Mulla masennuslääkkeet on ahdistukseen. Ei haittaa että kysyit. :)

      Poista
  2. Onks sul masennus : OO en kyl ois millää uskonu :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän ihminen sitä välttämättä ulospäin näytä. :) Ja mulla masennuslääkkeet on myös ahdistukseen.

      Poista
  3. Eiku ihmiset, jotka syö masennuslääkkeitä kantaa mukana sellasta neonväristä kylttiä et ne erottaa... :D:DDd Sori, oli pakko.
    Ja oikeen tarkasti jos kattoo tota pakkausta niin saa luettua että "tablettia distuskohtau", ja tästä voimmekin päätellä loput...

    VastaaPoista
  4. mitä lääkkeitä sä syöt tohon sun ahdistukseen/masennukseen? ja millasella annostuksella per päivä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Citalopram nimistä lääkettä. Ja syön tällähetkellä 20mg/pv. mut sitä nostetaan kai :)

      Poista
    2. kattelinki et ompa tutun näköne paketti :D

      Poista
  5. tos on kyllä 25 senttiä ;P hihih

    VastaaPoista
  6. Nää postaukset on kivoja, kiva nähdä toisten laukkuun :)

    VastaaPoista
  7. ei kyse ollu kyl siit etteikö ihmine joka näyttää onnelliselt ni voi olla masentunu :DD:Dd mut kävi vaa mieles ku oon nähny karoliinan aina vaa ilosena ni se tuli vähä yllätyksenä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii totta, kaikki oikeestaan näkee mut aina vaan ilosena ja semmosena että nauran paljon ja heitän läppää yms. :) Mutta se kai mulla on aina ollu, oon tavallaa ilonen yms mut sit sisältä tuntuu pahalta.

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)