script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 26. maaliskuuta 2012

nukkumaan

Mun piti tosiaan katsoa Terra Nova ja Kosto, mutta katson ne huomenna R:n kanssa ! Mua väsyttää niin kovin ja särkee treenin takia joka paikkaan, että taidan harrastaa jotain ennenkuulumatonta mulle, eli venyttelyä! Venyttelyn jälkeen taidan painua pehkuihin :) Joten hyvää yötä teille kaikille!

Tiettekö muuten mikä on ehkä kaikista inhottavinta salilla? Ne ihmiset jotka kokoajan kyylää, kääntyy oikeen katsomaan kun juokset juoksumatolla tai lopettavat oman treenaamisensa koska seuraavat sinun treeniäsi. Siis herranjumala, eikö jotkut oo ennen nähnyt kun joku toinen alkaa käymään salilla eikä jaksakkaan nostaa siitä penkistä 450kg pikkurillillä? :D

!

Noh, kaikkeen tottuu ja kyllä mäkin välillä katselen kun muut treenaa, mutta en sentään katso päästä varpaisiin silleen että "siis oikeesti, onks tolla pömppömasu ja vähä ylimäärästä jossain kohtaa?? siis mitä se tekee täällä salilla?? nolo,  menis kotiinsa treenaa...."

Mutta nyt, hyviä unia teille ihanille. :)


haha, onpa hieno sydän... :D

9 kommenttia:

  1. Oon huomannu ton saman ilmiön et jengi kyylää aivan tajuttomasti salilla! Sit kans toinen ärsyttävä juttu on se kun treenaat kaikessa rauhassa niin joku tulee siihen viereen oikee neuvoo sua sillä asenteella et "hehee toipas ei osaa, pääsenpäs näpäyttää sitä"! Inhottavaa!! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hahah eikä, onko joku oikeesti tullu?

      Poista
    2. joo! just joku random bodari äijä tuli vaa neuvoo mua kun vetelin ihan rauhassa jonkun vatsalihaslaitteen kanssa et "ei sil kuulu tehä noin vaan toisella tavalla, ja sitä paitsi ei noin pienestä liikkeestä oo mitää hyötyä" vähän alko kismittää :-D

      Poista
  2. en ookkaa ennen kommentoinu mut pakko yhtyy tohon kyyläämishommaan :D mullaki oli samajuttu ku alotin joskus kauansit käymään mut nykyään onneks ku on reilu puolvuotta käyny nii se on loppunu :) et älä huoli kyllä ne true jumppamammat tottuu siihen et joku muukin käy salilla ku ne joiden rasvaprosentti on 0,00004% ja sit viel tohon johki anokommenttiin joka oli sanonu ettet saa tuloksia jne.. nii ite kävin 3 vkoo alussa parikertaa viikossa ja aluks ei tapahtunu kummempia mut yhtäkkiä kuukauden käytyä paino tipahti melkeen kerralla 5 kg :) aluks kroppa kerää nestettä ku alkaa yhtäkkiä treenaamaan kunnolla ja paino voi siks vähän noustakkin, mut tsemppiä sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, tiesin etten oo ainoo :D Kiva, että sun kohalla he ovat lopettaneet. :) Ja jep, en ymmärrä sitä miten joku toinen voi tulla sanomaan että joo ei tosiaan tuu tuloksii. Kaikki ihmiset on yksilöitä, enkä mä esim voi heti alottaa nostelee 200kg penkistä tai muutakaan. :D Kiitos :)

      Poista
  3. se on tosi kiva juttu että pidät tätä blogia, mutta tästä ei kuitenkaan kannata tehä mitään julkista päiväkirjaa että kerrot tänne kaiken yksityiskohtasesti sun elämästäs. oon lukenu tätä alusta asti ja välillä on tosi rasittavaa lukea täältä kuinka kerrot jokaisen pettymyksen ja asian sun elämästäs. ESIMERKIKSI, olit menossa katsomaan nälkäpeli elokuvaa, teit siitä erillisen postauksen JA nyt kun et menekään kattomaan sitä teit uuden?! mikset voinut vain siihen vanhaan kirjoittaa että ei mennäkään katsomaan.

    tarviiko kaikki pienet asiat kirjoittaa tänne? myös ne että menet kahville ENTISEN PARHAAN KAVERIN kanssa? mielestäni on aika karua kirjoittaa tuolla tavalla tänne. eikä varmasti sinun ystäväsikään ole mukava lukea täältä että hän on sinun entinen paras kaveri.

    sitten toinen asia. olen huomannut tässä pari vuotta blogeja lukiessani, että teet toistuvasti samanlaisia postausia kuin suositut bloggaajat. on ihan ok, ottaa vaikutteita toisten blogeista, mutta jos joku kirjoittaa omasta urheilustaan, ei se tarkoita että sinun täytyy kirjoittaa heti seuraavana päivänä.

    ja kolmas asia on kun kirjoitat roopesta pelkällä kirjaimella R. tunnetut bloggaajat käyttävät pelkkää alkukirjainta sen takia, että eivät halua paljastaa poikaystävänsä nimeä. mitä järkeä sinun on käyttää tätä kun olet kyllä tehnyt harvinaisen selväksi kaikille että poikaystäväsi on roope.

    en kirjoita tätä kommenttia negatiivisesti ja toivon ettet sitä myöskään ota niin vaan otat tämän vastaan rakentavana kritiikkinä vaikka en sitä ehkä kauhean rakentavalla tavalla osannut kirjoittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi syy miksi kirjotan tätä blogia, on se että tää on mulle purkamiskeino masennukseen ja paniikkihäiriöön. Mulle ei auta puhuminen niin paljoa, kuin kirjoittaminen. Oon aina purkanu mun fiiliksiä ja tunteita kirjottamalla, joten teen sitä myös jatkossa.
      Miten voit sanoa, että on RASITTAVAA lukea mun pettymyksistä ja asioita mun elämästä, jos kuitenkin oot alusta asti lukenut? Ihan alussa mä kirjotin paljon enemmän syvällisiä asioita, nykyään kirjotan vaan että "on vähän kurja fiilis" koska en halua kertoa teille lukijoille niin paljoa itsestäni, enää.

      Mä en oo MISSÄÄN vaiheessa kirjottanut että oon menossa katsomaan nälkäpeli elokuvaa, taidat nyt sekottaa mut Kiaan tai johonkuhun toiseen? Mä kirjotin vasta eilen että me ei mennäkkään, koska kukaan ei edes tiennyt että oltais oltu menossa.

      Toi tosta entisestä parhaasta kaverista. Se ei voi loukata häntä mitenkään, tai voi, mutta sen ei pitäisi loukata, koska me ei olla nähty KAHTEEN vuoteen. Jolloin en voi myöskään enää sanoa että nykyisen parhaan kaverin. :)

      Mä kirjotan Roopesta kirjaimella R, koska en jaksa joka kerta toistaa sanaa Roope. En siinäkään matki mitenkään suosittuja bloggaajia, kuten nähtävästi luulet.. :o :)

      Ja kyllä, otan vaikutteita muista blogeista mutta jos esim. joku kirjoittaa urheilemisesta ja minä seuraavaksi, se ei ole matkimista. Kerron tässä blogissa MINUN ELÄMÄSTÄNI, huomaathan sen? Jos kirjoitan että aloin käymään aplicossa, se tarkoittaa sitä että teen niin.

      Mulla ei ihan oikeasti ole mitään syytä matkia huippubloggaajia tai ketään muitakaan, vaikka niin moni luulee. Ihan turha luulo. :) Minä olen minä, minä kirjoitan elämästäni, sen iloista ja suruista kuten blogin kuvauksessa lukee.

      En ottanut pahalla, mutta toivon että miettisit hieman miltä tuo tuntuu minusta. Esim. "rasittavaa lukea kuinka kerrot jokaisen pettymyksen" Ei tunnu siltä että luet blogiani sen takia, että tietäisit asioita minusta, se tuntuu siltä että luet sitä sen takia että voit arvostella? Olenko väärässä? Toivottavasti olen. :)

      Kiitos kommentistasi.

      Poista
  4. Itse en ole koskaan salilla käynyt, mutta en vois kuvitellakkaan, että jäisin itse tuijottelemaan muiden treenejä tyhmänä :D Mä kyllä varmaan sanoisin, että voisitko antaa mun rauhassa treenata, ilman tota sun tuijottamista, jos joku mua tuijottelis! todella häiritsevää! :D

    http://monabett.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin! Välillä tekis mieli sanoo :D Tai sitten joku mies/poika jää tuijottamaan kun juoksee juoksumatolla? Kuinka ärsyttävää.. :D

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)