script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 27. helmikuuta 2012

Karkauspäivä 29.2.2012

Ainiinhei, keskiviikkonahan on karkauspäivä. Aikooko kukaan tyttö/nainen kosia silloin elämänsä kumppania? :D Mä jopa voisin, saisinpahan ainakin uuden hameen.. ;D
kuva mtv3.fi 

Ne siis jotka eivät tiedä, niin karkauspäivänä on ollut perinteenä naisen kosia miestä ja jos mies ei suostu kosintaan, niin miehen pitää ostaa naiselle hamekangas (mutta modernissa versiossa hame.)


Ei me Roopen kanssa kihloihin olla menossa, tai mistä sitä tietää jos Roope sanookin kyllä :D mutta ihan huvikseen voisin karkauspäivän perinnettä jatkaa omalta osaltani :p



Karkauspäivästä ja kosimisesta tuli taas mieleen häät ja voi että kun olisin jo aikuinen, olisi rahaa, olisi vielä silloinkin Roope rinnalla ja pääsisin naimisiiiin. :) Mutta, elän nyt tämän ihanan nuoruuden ensin! Ei mulla mikään kiire ole, kunhan haaveilen..


15 kommenttia:

  1. siis ootko kosimassa Roopea?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. " mutta ihan huvikseen voisin karkauspäivän perinnettä jatkaa omalta osaltani :p" Elikkä siis läpällä voisin. :D Ja koska tiiän että roope sanois ei niin saisin hameen!

      Poista
  2. Ei naiset saa kosii, noloa.. Nauran Roopelle koko elämäni, jos näin tapahtuu. =d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiesitks joonas miks se on karkauspäivä :DD koska sillon kaikki on vähä niinku ympäriämpäri ja koska naiset ei saa kosii, nii karkauspäivänä naisten "pitää" kosii :D mut niin en mä tosissani kosis, roopenhan se pitää tehä.. :D

      Poista
  3. Jotain sekosin ja luulin, että karkauspäivä meni jo ja olin, että voi ei :D Mutta se onkin vasta ylihuomenna ! Vois kosia montaa ihmistä, niin sais sit monta hametta. :D Olin muuten itsekin aikeissa kirjottaa tänään kosimisesta sattumalta, ihan eri syystä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hhaha, niinpä. ja en mä nyt tosissani roopee kosis, sehän on miesten homma ;D

      Poista
    2. mä kosin aina kaikkii ja kaikki vastaa aina myöntävästi, mut jostain syystä ne häät aina johonkin jää :(

      Poista
    3. Ne miehet pelkää sua ku oot nii hauska :D

      Poista
  4. no huoh! kuka idiootti pelleilee kosinnalla? se on suuri asia eikä itselläni tulisi mieleenikään "kosia läpällä" ... taidat olla vielä aika epäkypsä naisen alku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä mullekkin todella iso asia ja tää postaus nyt oli huumorilla kirjoitettu, eli jos kosin niin kosin tosissani mutta mielestäni se on miehen homma joten tuskin kosin :)

      Poista
    2. Jollakin taitaa olla vähän huono päivä tai huumorintaju jossain teillä tuntemattomilla. Ei elämä nyt noin vakavaa ole :DD

      Poista
  5. se oiski maailman paras läbbä ku sä ja roope menisitte kihloihin tässä iässä :DD ja jopa "VUODEN" seurustelun jälkee.. huhhu. oot niin sekasin päästäs ku luulet et tuut loppuelämäs olee roopen kanssa, VARMASTI. sen takii ku ootte jopa vuoden ollu ilosina kimpassa. jeesus tätä nykynuorisoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan helvetisti tästä kommentista! :) Kuuleppas, mä en LUULE mitään, mä toivon että mä ja roope ollaan yhdessä loppuelämämme, koska meillä menee niin hyvin ja ollaan niin samanlaisia. Myöskin ROOPE on näin sanonut, että hän on löytänyt sen oikean eikä aio kenenkään toisen kanssa olla enää koskaan. Koskaan ei voi tietää miten asiat menevät, enhän mä voi tietää edes että kuolenko tänään.

      "Jeesus tätä nykynuorisoo" öö musta tuntuu ton sun kommentin perusteella että sä olet myös aika nuori??

      onneksi mulla on toi ohjelma jolla saa selville kuka kirjottaa, pitääpä opetella käyttää sitä..

      Poista
  6. ihana tää sun blogi! eksyin tänne kun olit linkannut tätä blogiasi Siljan blogiin :) oon just lukemassa sun blogin kaikkia postauksia läpi... :)

    liityin ehdottomasti sun lukijaksi!! (:

    tuuppas säkin vastavierailulle http://mmilya.blogspot.com kommenttia saa jättää ja liity säkin ihmeessä mun lukijaksi! :)

    T: Mmilya :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)