script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

perjantai 24. helmikuuta 2012

Dreams are our escape from reality

Oon jo monta vuotta haaveillut tatskasta, enkä vieläkään oo hankkinut itselleni sellaista. Monesti olen täällä blogissakin kirjoitellut tatskahaaveista. Mä oon kateellinen ihmisille, jotka on niin rohkeita, että uskaltavat ottaa minkälaisen tatskan vaan, koska haluavat sen. Esim. ystäväni Jenna on tälläinen rohkea ihminen. :)

Oon puhunut että haluan tekstin johonkin oikean lapaluun kohdalle tai alemmas. Kylkeenkin voisin ottaa, se vaan kuulemma sattuu ihan älyttömästi? Tekstiä en vaan ole vielä keksinyt, koska en halua mitään perusjuttua, joka löytyy monelta muultakin (en siis tarkoita että olisi huono juttu jos sellainen sinulta löytyy) 

Olenkin miettinyt että ottaisin tekstin kunnianosoituksena Santulle ja ukille, eli tekstissä lukisi jotain rakkaan ihmisen kuolemaan liittyvää... esim. 
"When I’m lost, when I’m missing you like crazy
I tell myself I’m so blessedTo have had you in my life, my life"
Westlife - I'll see you again . Toi olisi niin hyvä, mutta en halua noin pitkää tekstiä... täytyy miettiä! 

Sitten joskus kun saan ensimmäisen lapseni, niin tatuoin hänen nimensä. Sen oon päättänyt. :)





14 kommenttia:

  1. Mä niin haluaisin oikeeseen jalkapöytään sellasen kukkaköynnöksen, sellasen japani tyylisen :)
    Ja myös teksti tatuoinnit joilla on jokin merkitys tai muisto ovat lähellä sydäntä..
    haaveilua,haaveilua..

    VastaaPoista
  2. Siitä vaan ottamaan! Onko asuinpaikkakunnallasi hyviä tatuointipaikkoja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) on täällä ja mun veljen kaveri on hyvä tekemään

      Poista
  3. Mua ei sattunut yhtään kun otin kylkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei :) monet on sanonu et sattuu iha hitosti

      Poista
    2. Ihmisestä ihan riippuu, mut ei kannata pelätä sitä kipua :) Vaikka se sattuiskin niin uskon että lopputulos on upee ja että sit voi vaan ajatella että se oli kaiken kivun arvosta!

      Poista
  4. Mulla on itelläni tekstitatuointi niskassa/yläselässä. :) Tekstinä 'this dance will never end'. Tektillä on monta merkitystä mulle :)

    Rohkeesti vaan! Itteänikin pelotti ihan hulluna, mutta sitten se ei sattunutkaan juuri ollenkaan! Sen kivun kestää kun saa jotain kaunista itseensä loppuelämäksi<3

    Ihana toi sun idea tekstistä, itse oon ainaki sitä mieltä, että tekstillä tai ylipäätänsä tatuoinnilla pitää olla tarkotus. En itekään haluais sellasta perus, mikä on kaikilla!

    <3:enni
    http://elamaa-enni.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :) Onko sulla kuvaa blogissa siitä? Kuulostaa kivalta.

      Jep pitäis vaan uskaltaa, mutta sit aina mietin, että mitäs jos kyllästynkin? :D mut toisaalta tommoseen muistotekstiin ei voi kyllästyy.. hmhm vaikeeta. :)

      Poista
  5. on mulla, mutta tää on aika huono kuva eikä oo tullu otettua uutta koska välillä en ees muista että mulla on tollainen tatuointi! :)

    tässä kuva

    http://elamaa-enni.blogspot.com/2011/11/i-love-my-tattoo.html

    VastaaPoista
  6. mul on kauhee tatskakuume, en vaan saa varattua aikaa, koska olen laiska !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun isoveljen kaveri tekis mulle ja tosi halvalla, mutku en tiiä viel yhtää minkä haluun ja sit mietin aina et haluunko sit katella sitä tatskaa loppuikääni :D

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)