script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

perjantai 24. helmikuuta 2012

back in business

Hei kaikki pitkästä aikaa! Ollaan oltu Hangossa, joten en oo koneella ollut. Eilen tultiin Lohjalle ja en ois uskonut, että kotona oleminen on näin kivaa. :) Home sweet home!
Tänään oon ollut yksin kotona, koska äiti ja Roope on töissä. Heräilin joskus klo 12 ja tulin lukemaan blogeja. On jäänyt kyllä todella monia postauksia lukematta viikon aikana, mutta nyt luenkin sitten urakalla.
Voitin viimeviikolla Ainon arvonnan ja tänään tulivat palkinnot! :)
Voitin siis


  • kolme kynsilakkaa (Kone Helsinki: Miracle Colors U25, Wild&Mild: 61 Flash ja Ados: Nail designer professional)


  • tekoripset, 

  • sormuksen, 

  • sulkakorvikset

  • ja 3D kynsitarroja


Mun oli tarkotus tänään nähdä Eerikaa (ehkä illemmalla näänkin) ja oltais menty salille, mutta oon vieläkin kipeä eikä koululta ruokarahat oo viel tullu, joten ei oo rahaa. 
Eilen oli ihan kamala olo, ihan semmonen samanlainen kun sillon keuhkokuumeessa. Oon ollu jo yli viikon kipeenä ja tää pahenee vaan. Pakko kai se on maanantaina lääkäriin soittaa, jos ei oo viikonloppuna ohi mennyt. Toivotaan parasta! :)

Oon taas koko viikon haaveillut keväästä ja kesästä. Odotan niin paljon kesää! Työt alkaa ja kaikkee muuta kivaa. :) 

Ensi viikolla alkaa työharjottelu!! Jos joku semmonen ihminen lukee tätä, joka on ollut Perttilän koululla työharjottelussa tms, niin tiedättekö pääseekö Perttilän koulun kuntosalille ilmaiseksi kun on koululla työharjoittelussa? tulipa hieno lause. :D 

Ja nyt vuorossa kuvia viikonlopusta....

perjantai:



 Anu 



Sunnuntai:


muru vammaaaa



Tiistaina muru kokkas meille. :) Sain sydänpihvin. :D

Keskiviikko




Roopen vanhemmat toi ikeasta tuliaisii :)
Illalla mennään ainakin kaupunkiin, koska mun rakas Nea on lohjalla! :) 

Ihanaa kirjotella pitkästä aikaaa... miten blogin pitäminen voikaan olla näin kivaa? :)

6 kommenttia:

  1. Eiikä miten ihania palkintoja oot saanut! Mua himottais ostaa miljoona uutta kynsilakkaa mutta koitan nyt säästellä, kun viikon päästä lähdetään reissuun :)

    VastaaPoista
  2. Punttiksesta en tiedä, mut koulusta sain ikuiset traumat. :D

    VastaaPoista
  3. näitäkö se sun ruoka&treeni ohjelma sisälsi..... HOHHOIJAA.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö edes muista mitä olet omaa blogiis kirjottanu? :O

      Poista
    2. -.- en ymmärtänyt sun pointtia tossa ekassa kommentissa. mulla on kyllä todellakin ruoka&treeni ohjelma menossa, olen muuttanut syömisiäni ja liikkumistani, mutta en oo missään vaiheessa sanonut, että kieltäisin herkut kerran viikossa itseltäni. :) ja toiseksi, me avattiin noista herkuista vain sipsipussi.

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)