script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 30. lokakuuta 2011

sunday

Kohta on sunnuntai-ilta pulkassa ja oikeesti, aika kiva sunnuntai on ollu!
Kaunis aamulla, nenä viel turvoksissa kuten joka aamu :D Mistähän se johtuu?

Eli aamulla menin työharjotteluun, siellä oli kivaa ja pääsin jo vähän ennen yhtä. 
Työharjottelun jälkeen lähdin puoliäitini synttäreille, jossa oli jo mun sisko ja hänen poikaystävänsä. Syötiin siellä riisiä ja kanakastiketta sekä jälkiruuaksi sacher kakkua, nam! 
Sieltä lähdettiinkin sitten toisille synttäreille. Mun enon 50v syntymäpäiville, jotka vietettiin meidän mummilla. Siellä oli taas kakkua yms. Söin yhden lihapasteijan ja pienen palan kakkua. 
Syntymäpäivien vieton jälkeen, mentiin Roopen kanssa katsomaan veljelleni The Other Guys, ihan sika hyvä leffa!



Iskä ja mun puoläiti tuli siis viime yönä Espanjasta ja toivat mulle ja mun siskolle tuliaiseksi kaulakoruja :) 
Pahoittelen kaksoisleukaani ;) Eli siis nuo kaksi korua sain. Tuo pinkki sopisi tosi hyvin esim. ihan perus mustan putkimekon kanssa ja sitten tuo kaulaan! :) Tossa ne eivät pääse edukseen, mutta oikeiden vaatteiden kanssa yhdistyttenä varmasti näyttää kivalta :)

Nyt katotaan BB:tä ja oikeesti, toi noiden "Television orjat" viikkotehtävä on ihan paras! Medicine-man :DDD "Hänellä oli herkkusieni peniksessä" apua anteeksi. Kattooko kukaan muu BB:tä? Joidenkin mielestä BB on maailman turhin ohjelma ja joskus joo, se on ihan tylsä, mutta kyllä se ihan hyvää viihdettä on :D ps. Matti tippuu!

Oon muuten menossa marraskuun lopussa mun siskon kanssa pikkujouluristeilylle. Se risteily kestää 3h ja se kiertää Tampereen saaristoi, siellä on jouluruokaa, joulumusaa yms. :) Pitäis siis joku pikkujoulumekko löytää, joten ihanat kultaset lukijat, laittakaa mulle jotakin ehdotuksia? Esim. Nellyn sivuilta, H&M yms. :)


Vielä pari viikkoa, niin pääsen Nean kanssa laivalle! :) Can't waaaait!!


Rakas Nennuni :)

Kynsilakka jonka siskoni osti mulle :)

Roope lakkasi kilttinä mun varpaan kynnet :)

Päivän asu ! Takki: Warehouse outlet, Ideapark. Tunika (?)  - äitiltä, Vyö - Lahja Roopen iskältä :) , farkkulegginssit - Kirpputori kirppuset, laukku - torilta,  kengät - Citymarket sekä kaulakoru - Iskältä&Seijalta Espanjasta 



ps. Haluaisin että olisi jo joulukuu, saisin rahaa ja pääsisin ostelemaan joululahjoja, voisin soittaa joulubiisejä, kattoa The joulukalenteria, koristella huonettani joulusesti, lunta (okei se on kivaa uuteen vuoteen asti, sit se vois jo sulaa pois), jouluvalot kaupungilla ja sitten... JOULU! :)
... ja 19.1 täytänkin 18 vuotta ;)

10 kommenttia:

  1. Namii, tosi ihanan näkösiä kakkuja!
    tässä ois eheotus pikkujoulumekoksi http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/rare-fashion-475/chiffon-bandeau-dress-475437-46/ mielestäni aivan ihana ja yksinkertainen, todella kivan näköinen ohuiden mustien sukkahousujen ja muutaman mustan korun kanssa :) ps. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/three-little-words-620/mesh-bandeau-dress-620042-14/ tämä myös aivan ihana ;)

    VastaaPoista
  2. Olit näköjään liittynyt lukijakseni :) Kiva juttu! Tosi ihania mekkoja ehdotit, tuo alempi oli kyllä enemmän minun näköiseni :)

    VastaaPoista
  3. XDD toi sun kaveri on nii kaunis

    VastaaPoista
  4. ääh, tuli nälkä ku näin ton kanakastikkeen! :D Mut siis mä ainaki tilaan aina läjäpäin mekkoja jeans.fi nettikaupasta, ehkäpä säki saatat löytää sieltä jotain kivaa <: Tollanen mini-risteily ois kyllä kivaa :)

    VastaaPoista
  5. :D haha, okei kiva :) Oon joskus katellu sieltä, mut en kyl ees muistanu koko sivuu. Voiks sielt tilaa vaik ois alle 18?

    VastaaPoista
  6. mullaki on nenä turvoksissa aamulla!

    VastaaPoista
  7. ihana toi sun banneri (: vai mikä se nyt on :D

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)