script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 30. lokakuuta 2011

:(:(((:(((

Huomenta. Kaikki varmaan nukkuu vielä, koska on sunnuntai ja kello on 06:34.
No minä en nuku, sillä mun pitää mennä työharjotteluun! Ei toki tekis mieli jäädä peiton alle ja Roopen kainaloon nukkumaan.. 
Mulla oli siis perjantai vapaa, jonka takia meen tänään. Nyt kun aattelen, ni olisin kyllä voinu olla sen perjantain mielummi duunis ja tänää vapaalla. 
Mun herätyskello ei ollu soinu ja tossa 06:11 aloin miettii et paljonkohan kello on... ja säikähdin perusteellisesti, koska mun kännykän kello näytti 07:11, eli se ei ollu siirtyny taaksepäin. Katoin sitten Roopen kännykästä kelloo ja huh, en ollutkaan myöhässä. :) Jotain positiivista tähän aamuun!
nyt olis vähän tällänen fiilis. 

Hyvää aamua ja nukkukaa hyvin!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)