script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

lauantai 29. lokakuuta 2011

My week

Heissan :) En oo kerenny ja jaksanu postata tällä viikolla, sillä työharjottelun jälkeen oon ollu tooosi väsynyt. Mutta oikeesti, siellä työharjottelupaikassa on tosi kivaa :) Mua pyydettiin kesätöihinki!

Tällä viikolla oon nähny tosi paljon Neaa, kun hän on nyt Lohjalla. Parin viikon päästä lähdetään sinne laivalle!!
Tossa laivajutussa oli häslinkii aika paljon. Ensin meidän piti lähtee, sitte ei pitänykkää koska rahojen kanssa oli häslinkii, nyt sitte pari päivää sitten Nea soitti mulle että " Onko sulla rahaa? Tänää pitäis maksaa jos halutaan lähtee sinne laivalle. Äiti oli vahingossa tilannukki sen matkan! " :D eli mahtavaa, me mennään sinne!
Nähdään Apulanta ja Sami Hedberg, Viroon shoppailemaan, hyötyliikuntana tanssimista ;) oioioi, en jaksa odottaa! Ja vielä Nean ja hänen perheensä kanssa :)
Ostin Lindexistä setin jossa oli viisi sormusta. Yhdessä lukee Harmony, yhdessä Trust ja yhdessä Love. Näiden lisäksi on vielä kaks normaalia "hopeista" sormusta. Hinta n. 5e. Ostin pienimmän koon ja nekin ovat liian isoja :D

Eilen oltiin mun veljen luona, viettämässä leffailtaa mun siskon, hänen poikaystävänsä, Roopen ja tietenki veljeni kanssa. Katottiin Edge Of Darkness, Kung Fu Panda 2, Alaston ase 1 ja vähän aikaa The Nightmare before Christmass -elokuvaa. :)
Kesken Alastoman aseen, me lähdettiin Roopen kanssa moikkaamaan kavereita kaupunkiin ja oltiin siellä jonkun aikaa. :)
Oli kyllä kiva ilta!
Mun hiukset on kasvanu vaik kuin paljon!! Märkinä ja kiharinakin ne ovat jo noin pitkät :)

Veljeni oli ostanut videotykin ja 90 tuumasen valkokankaan :) Tuntu ku olis ollu leffateatterissa!

Veljeni osti mulle Ismetistä kanapastan :) Oli hyvää, mutta vähän mautonta

Tänään käytiin ostamassa lahja meidän puoläidille, jolla on huomenna synttärit. Ostettiin Muurlan (Tommy Taberman) lasimaljakon ja sydämen muotoisen tuikkukipon ja näiden lisäksi vielä semmoisen ihanan punaisen sydämen muotoisen joulukoristeen, sillä puoliäitimme tykkää punaisesta väristä paljon. :)

Siskoni osti mulle myös kynsilakan, aikaiseksi joululahjaksi :) (Kuvaa myöhemmin)

Tilasin äsken Yves Rocherilta itselleni muutaman pienen joululahjan:

1. Tilasin pienen kynsilakan, sävy: Vaalea lila
2. Kynsilakanpoistokynä, tulee varmasti tarpeeseen!
3. Voidemainen kajalkynä
4. Kiinteä vatsa 2 in 1 pillereitä: Jos monen muun kanssasisaren tavoin toivot litteämpää vatsaa ja haluat tehdä jotain asian eteen, ratkaisu voi olla DÉFILIGNE KIINTEÄ VATSA 2 IN 1. Tuotteen kaksi kasvipohjaista aineosaa antavat tuplavaikutuksen vatsan alueelle. 
1. Vartaloa muokkaava vaikutus: vihreän teen lehdet edistävät rasvojen vapautumista.
2. Vatsan turvotusta ehkäisevä vaikutus: kuminan siemenet laskevat turvotusta, joten vatsan ympärysmitta on pienempi. 


En sitten tiedä ovatko nuo pillerit täyttä humpuukia, mutta ilmaseksi kun sai, niin pitäähän niitä kokeilla ;) Mulla ainakin vatsa turpoaa todella helposti ja silloin harvoin kun en ole turvoksissa, niin oikeasti ihmettelen sitä :D 
Näistä siis ilmaiseksi sain nuo pillerit, Halloween lahjana ja tuon voidemaisen kajalkynän, tilaajalahjana. :) Hintaa ostoksille tuli 8e :)

Tänään menen siivoomaan veljelleni ja sen jälkeen kaupunkiin moikkaamaan kavereita. Ehkäpä eksytään johonkin iltaa istumaan ;)

Oottekos te tilannu jo Yves Rocherilta jotakin? :)

5 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja tilailit! ^^

    Hiih hauska kun näin tuon pähkinäpussin kuvan ekana,ja mä sain just äitiltä niitä :D


    xx indie by heart

    VastaaPoista
  2. Jep niin tilailin :) Haha, kiva :D Noi on tosi hyvii :)

    VastaaPoista
  3. Noi cashewit on parhaita :DD oon nykyään ihan koukussa niihin...:D

    VastaaPoista
  4. No ennen mä söin pistaasei, ja ne oli just sellasia että niitä ei voinu syödä muutamaa, vaan mä ahmin niitä ihan roppakaupalla... :D

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)