script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 25. lokakuuta 2011

tired again

Tänään oli ensimmäinen työharjottelupäivä Petäjäkodin dementiaosastolla. :) Tykkäsin asukkaista, paikasta ja mun oma ohjaaja oli tosi kiva. 
Ohjaajani sanoi, että mulla meni päivä tosi hyvin ja kehu sitä, kun oon niin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut. :) 
Pääsin vähän ennen klo 20 töistä ja menin suoraan saunaan. Oon niin rättipoikki, vaikka mitään ei ees tarvinnu tehdä tänään, tai ainakaan mitään ihmeellistä.
Semmosta se on, kun on pari viikkoo koulussa ja tottuu siihen että saa vaan istuu. 

Nyt juon teetä ja lueskelin äsken ihania blogitekstejä, kohta painun pehkuihin. 

Huomenna mennään Karismasta hakemaan meidän myynnissä olevat vaatteet pois ja ajattelin samalla löytää itselleni jotakin kivaa. :) 


www.weheartit.com 

Mutta nyt painun pehkuihin, hyvää yötä kaikille! 

PS. mulla on jo 34 lukijaa!! Tänään oli tullut 3 lisää :] 


7 kommenttia:

  1. Hei!

    Oot kertonut täällä blogissa, että sulla on jonkinmoinen paniikkihäiriö tms.
    Millaisia oireita sulla esiinty?
    Mulla epäillään kans olevan ja mietin että kannattaisko mun lääkäriin mennä ja ottaa lääkkeitä sitä varten?
    Oot myös aloittanut lääkityksen? Onko sun mielestä lääkityksestä ollut hyötyä? :)

    Anteeksi tästä kauheesta kysymystulvasta x)

    VastaaPoista
  2. Ano: Hei. Mulla oli n. 4kk putkeen melkeenpä joka päivä tosi ahdistunu olo tai alko ahdistaa yhtäkkiä ihan ilman syytä. Sain myös semmosia kohtauksia että alko oksettaa, hikoiluttaa ja pyörryttää, ihan sama luinko himassa kirjaa, vai olinko koulussa. Eli ei mitään sosiaalista painetta yms..
    Menin sitte lääkäriin, kun kuitenkin se häiritsi ihan jokapäivästä toimintaa.
    Kaikki ei tarvii lääkkeitä, riippuu ihan mistä kohtaukset johtuu. Mulla johtu mm siitä että, ahdistun jos en miellytä toista ihmistä tai jos joku on vihanen mulle yms.. Ja loppujen lopuks kohtaukset saatto tulla ihan ilman syytä.

    Mulla on lääkitys ollut nyt 3vk ja on ollut apua. Huomaan että jos en ota lääkettä, niin ahdistun. Mutta aluks tuli tosi huono olo noista lääkkeistä. :)

    VastaaPoista
  3. Mulla tulee ahdistuskohtauksia siitä myös, jos luulen etten miellytä jotain, ja just et jos joku on vihanen mulle, ja jos pitää kauheesti puhua vieraiden ihmisten kanssa, esim. soitella ympäriinsä.

    Mulle tulee just tollasta kanssa että oksettaa,pyörryttää,hikoiluttaa, päätä alkaa särkemään aivan jumalattomasti yms.

    Hmm, mitäköhän pitäisi tehdä :O :)

    VastaaPoista
  4. Tää sun blogi vaikuttaa tosi kivalta! :)

    käy kattoon mun blogi jos kiinnostaa: http://stylebyidamaria.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ano: Jos kohtauksii ei tuu ilman syytä, ni sillon psykologille puhuminen auttaa, mut siin vaihees kun alkaa tulee ihan ilman syytä jo, ni sit luultavasti lääkitys. Mut voin kertoo, et psykologille puhuminen auttaa oikeesti tosi paljon. :) Kävin ite nuoriso psyk.poliklinikalla 3vuotta ja autto kyllä :) Mutta kannattaa käydä omal lääkärillä, se kertoo sitten mikä on sen mielestä parhain tapa edetä.

    VastaaPoista
  6. ida-maria: Kiitos paljon. :) Käyn tsekkaamassa

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)