script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 31. lokakuuta 2011

and I feel nice, like sugar and spice

Tein äsken uuden bannerin ja tykkään tosta kyllä paljon enemmän :) Ensimmäistä kertaa, siinä on myös mun oma kuva. Jonkun mielestä toi kuva voi olla valottunu liikaa, mutta mun mielestä siitä tulee semmonen enkelimäinen ja syksynen fiilis :D

Kattelin tänään koulussa H&M ja Nellyn sivuja, kivaa mekkoa etsien. Löysinkin tosi monta ihanaa :) Joillain oli hintaa enemmän, joillain vähemmän. :)


Laitoin vahingossa kaikki mekot sekaisin, eli en muista nyt mitkä olivat H&M sivuilta ja mitkä Nellyn, pahoittelen =(

Mitäs te tykkäätte noista? :) Ja mitä mieltä olette nykyisestä bannerista? 




42 kommenttia:

  1. Toi nykynen banneri on ihana! :) Sopii mun mielestä just sun tyyliin :)
    Toi kuva ei kyl oo yhtään liian valottunut :)!

    Vaik tosta jää ton verran ylimäärästä, että tohon jää toi valkonen alue niin ei se haittaa! :D

    VastaaPoista
  2. Ootko käyny muuten kattomassa mun blogia, tein siel vähän ulkoasumuunnoksia ja ite ainakin tykkään et on kivempi noin :)

    VastaaPoista
  3. Joo kävin äsken kattoo ja hyvältä näyttää sun blogis :) Mä tykkään väreistä ja sen takii mulla on aika värikäs tai sillee :)
    Kiitos paljon :) ja jep, mustakaan toi valkonen tila ei haittaa!

    VastaaPoista
  4. Ihan nättejä noi mekot kyl on :) Ite tykkään nellyn mekoista mutta ei mulle hirveen hyvin sovi noi mekot kuitenkaan.. oon ehkä vähän samanlainen kun sinä, mekot näyttää siltä kun olisin makkara ja ne olis vaan kuoria mun päällä, eli läskit pursuu mut ihansama, sittenhän meitä on kaks :) Kiva tää ulkoasu, vähän tämmönen syksymäinen ! Kiva toi sun kuva muuten, aika onnistunu.. Mullakin samanlaiset nakkisormet, näyttää siltä kun olis lihonu ainoastaan sormiin... tosi tyhmää, eikä sormukset sovi lainkaan...

    VastaaPoista
  5. Oliks ton tarkotus olla jotenki positiivinen kommentti? :D
    Itekkin tykkään ulkoasusta ja ööms tosta makkarankuori jutusta? Niin ei tarvii ostaa liian pienii tai tiukkoi mekkoja. Kyllä niitä meille "läskeille" löytyy myös..

    VastaaPoista
  6. Kiitooos :) Miks mulla äsken luki ku yritin mennä lukemaan sun blogia, että se on poistettu :o

    VastaaPoista
  7. Noi yksolkaimiset mekot on musta kaikista hienoimpia! :) esim toi sininen tai lila, musta on aika synkkä ja tylsänvärinen

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva toi uus banneri =) ja noist mekoist tykkään eniten tost mustast mis on toi ruskee vyö :)

    VastaaPoista
  9. Mindi: Mäki tykkään noist yksolkaimesista! :) ja sininen ja lila piristäis kummasti

    VastaaPoista
  10. Krista: Kiitos paljon :) ja se on kyl tosi kiva mekko!

    VastaaPoista
  11. Tosi piristävä ja positiivinen ton ano1 kommentti :D
    Ihanaa kun löytyy noinkin mahtavia ihmisiä.......

    -.-

    VastaaPoista
  12. tosi kiva toi banneri mutta noi sun kulmakarvat ei näytä kyllä yhtään sopivan sulle, sun kannattais kokeilla jotain vähän luonnollisempia kun tollasia kolmio kulmakarvoja ^^ ja lopettaa herkuttelu vaikka seurusteletki, oot meinaan lihonnu aika paljon :D

    VastaaPoista
  13. Näytät tietävän mun asiat paremmin ku minä :oo 1. mä en herkuttele melkeen koskaan, mitään epäterveellistä, Mulle herkut ovat marjat ja hedelmät. 2. ei ole sun asia, painanko 42 niinkun kasilla ja ysillä kun olin todella alipainoinen, vai nyt kun oon normaali painoinen.
    3. kiitos tosta sun "positiivisesta" kommentistasi. :)

    VastaaPoista
  14. "ja lopettaa herkuttelu vaikka seurusteletki"

    eihh XDDDD siis oikeesti mistä näit tulee :-DDD
    miten mikään herkuttelu liittyy seurusteluun? :-D ai et kun seurustelee ni voi syödä vähän enemmän ku sinkkuna, ku varattuna ei tarvii pokailla poikaystäväehdokkait ni voi olla pari vaatekokoo isompi? sit ku on sinkku ni saa syödä vaa salaattii koska on ihan totally pakko näyttää poikien ees laihalt ni kaikki rakastuu suhu!!1 eli ei saa vetää vaiks jäätelöö eikä painaa yhtää enempää ku mitä ylä-asteen ekoina vuosina koska sehän ois saatanan hirveetä ku ei pojat tykkää tytöist ketkä esim. syö???? :0000

    t. läskinea

    VastaaPoista
  15. Harmi kun mulla ei oo noin ihania anolukijoita :)) tai sit ei..

    Tosi harmi ettei jotku voi elää omaa elämäänsä ja olla välittämättä jos joku on just esim. lihonnu parinvuoden aikana?
    TAI jos tän ihanan anon mielestä sulla on KOLMIOkulmakarvat, niin antaa olla! Mitä se kenenkään elämää liikuttaa???

    Rupee oikeesti ärsyttää ku joskus tuntuu ettei anonyymeiltä tuu edes rakentavaa kritiikkiä, vaan ihan tollasta täyttä paskaa jolla yritetään saada sun mieli maahan..

    VastaaPoista
  16. Tosi kivalta näyttää tuo sun uus banneri!:-) Kuva saisi tietty olla hieman leveämpi, mutta se nyt onkin jo pilkun viilausta:-D

    http://annidiary.blogspot.com/

    VastaaPoista
  17. nennu: niiinpääääääää :DDDD ja siis ku muutenki mäki oon niin lihava että huhhuh.. sdjfsl menee hermo.

    VastaaPoista
  18. jasmiina: niinpä. Ja tietääkseni se on kans mun mielipiteestäni kiinni että minkälaisii kulmakarvoi pidän :DDDD huhhuhuhuhuh

    VastaaPoista
  19. Anniina: Kiitos =) Niin vois, mutta oon sen verran huono kaikis nois jutuis viel, etten osaa laittaa sitä leveemmäks :D

    VastaaPoista
  20. Tääl toinen ano, joka ei ymmärrä miks sun pitää rupee tol asenteel heti ku joku sanoo sust vähä negatiivisempaan sävyyn, koita kestää kritiikki myös ku ihminen äläkä rupee tollaseks " ei vittu nyt se oikeesti tietää kaiken musta, ja voi voi oikeesti mä teen mitä haluun :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD" yms.
    ja munki mielest noi vähä näyttää hassuilta noi kulmakarvat,hieman liian kolmiomaiset.. ei kuitenkaan ihan pyöreät pidä olla. muuten tosi kiva blogi, mut rupee harjottelee kritiikin vastaanottamista kun aikuinen koska toi näyttää lapselliselta ja typerältä, kaikkine D-spämmeineen. Ja vaikka et aikuinen olekkaan.

    VastaaPoista
  21. ja tääl yks ano joka ei ymmärrä monia muita anonyymejä. ylempi ano, satutko tietämään kritiikin ja haukkumisen eroa? on okei antaa neuvoja, kehitettävää, ehdotuksia ja muuta rakentavaa ja asiallista tekstiä eli sitä kritiikkiä, mut ei oo okei eikä ainakaan kritiikkiä sanoo 'oot läski laihduta, miten poikaystäväs kestää sua, oot ruma'. tähän kirjotukseen on tullu aika paljon piilovittuilua sun muuta paskaa mitä ei tosiaan voi sanoa kritiikiks

    VastaaPoista
  22. Joo tosiaa niin mun toho pitiki laittaa tai siis tarkotin kyl totaki :D

    VastaaPoista
  23. Ano1: Toi oli jo hyvää kritiikkiä sulta, mutta nähtävästi et ymmärrä kuitenkaan mitä eroa on haukkumisella ja kritiikillä. Jos mulle tullaan sanomaan että "vittu sä olet läski oikeesti.. kato peiliin. tapa ittes. juokse veitseen. ketään ei kiinnosta sun juttus. näytit paremmalta aikasemmin kun olin laihempi. plaaplaaplaa " niin se ei ole kritiikkiä, se on haukkumista ja kiusantekoa. Sellaista en kuuntele, en ota vastaan ja vastaan sellaiseen ihan niinkuin itse tahdon. :)
    Se että joku ei pidä mun kulmakarvoista, on mielipide ja sihen vastasin että: mä tykkään niistä tollasina enemmän.

    Mutta, ymmärrän pointtisi. Kiitos kommentistasi. :)

    VastaaPoista
  24. Ano2: Osuit naulan kantaan! Osasit kuvata mun fiilistä ja sitä mitä tarkotan, tolla sun kommentillasi todella hyvin! :) Mahtava ihminen olet.

    VastaaPoista
  25. Tää kommentti ei nyt tuu mitenkään silleen että tietäisin sua paremmin asiat, mutta en kyllä usko että oot painanu 42 kiloa yläasteella, oot mun mielestä aina ollut vähä pyöreä... Mutta kiva tuo uus banneri ! Vähän ehkä häiritsee noi kulmakarvat mutta se on mun mielipide, tärkeintä on että itse tykkäät :)

    VastaaPoista
  26. joo, mun ruumiin rakenne on pyöree tai tällänen, mulla on lantio, pylly ja tissit, mutta mä olin alipainonen. voit mennä kysymään vaikka terkalta tai joltain. kiitos vaan tosi paljon.

    VastaaPoista
  27. ja vaikka painoit 42kg niin ootsä kyllä lyhytki et se olis iha eri asia jos oisit 170cm ollu...

    VastaaPoista
  28. Painoindeksin laskeminen

    Pituus: 152 cm
    Paino: 42 kg
    Painoindeksi on: 18,2 - Normaalia alhaisempi paino

    VastaaPoista
  29. oot oikeesti upee ja vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä (:

    VastaaPoista
  30. Kiitos paljon :) Tuommoinen kommentti kyllä sai hymyn nousemaan huulille :)

    VastaaPoista
  31. Kamalaa mitä tekstiä noilta anonyymeiltä tulee. Ärsyttää ihan sun puolesta, jos kerran on tollasta sanottavaa ni tulis sitte edes omalla nimellä avautumaan.

    Munki mielestä kritiikki ja haukkuminen on kaks eri asiaa. Ehkä haluat ennemmin ehdotuksia blogin kehittämiseen, kun omasta vartalosta haukkumista. Mun mielestä on suorastaa törkeetä tulla täällä _anonyyminä_ sanomaan, että kuinka oot lihonu tai herkuttelet tai muuta ja loppujen lopuks ei tiedä kuitenkaa mistä puhuu.

    Mulla on samalla tavalla kun sulla, että mulla on pieni kumpu alavatsassa ja sekään ei varmaan koskaan tule häviämään, mutta mulle on kans pääasia, että oon ite sinut sen asian kanssa ja tyytyväinen itseeni. Muutenkaan ihmisen ulkomuodosta ei voi painoa päätellä. Minäkään en ole ylipainoinen, vaikka mahaa ja tissiä vähän oliskin.

    Jotkut vois oikeesti joskus miettiä, mitä suustaan päästää. Ite harvoin edes viitsin julkaista anonyymien törkeitä kommentteja, tulkoot kirjottamaan omalla nimellään. Vaikka pitäis laskea vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niin minä ainakin otan tollaset haukkumiset itseeni, kritiikki on asia erikseen.

    Mutta miten vaan, sun blogi on mahtava ja oot just hyvä tollasena kun olet eikä muuksi tarvitse muuttua! :) Tuli vähän pitkä teksti, mut oli pakkoa sanoa oma kanta asiaan!

    VastaaPoista
  32. Petra: Niinpä. Tosiaanki haluan mielummin kritiikkiä blogia, kun minua itseäni kohtaan. Kukaan muu ei elä elämää minun kengissäni, ei mun vartalossani eikä minun sisälläni. Minä olen minä, en kukaan muu. :)
    Ja se että herkuttelen marjoilla, hedelmillä ja pähkinöillä, varmaan kaataa kaikkien muiden elämän sillee: APUA, KAROLIINA HERKUTTELI JUST JA LIHOS 500grammaa. :D

    Mä en aina oo ollu sinut itseni kanssa, tuskin sinäkään. Mutta se rakkaus tekee kummia ;) Ja myös se kun kasvaa "aikuiseksi" :)

    Mä haluun julkasta, sillä haluan vastata heille suorat sanat. :)

    Kiitos paljon tästä kommentistasi ja olet ihana, näin suoraan sanottuna! :)

    VastaaPoista
  33. Muakin pistää vihaksi sun puolesta tommoset anonyymit, jotka tulevat toisten painoa ja ulkonäköä arvostelemaan!

    Mun mielestä olet juuri täydellinen tuollaisena kuin olet, oon aina ihaillu sun kauneutta sekä myös nyt tämän blogin kautta sun rohkeuttasi kirjoittaa asiat niinkuin ne ovat, puhut suoraan ja asiaa ja mikä parasta oot aina oma itsesi. Harvemmin olen törmännyt sellaiseen blogiin missä asioista kerrottaisiin näin suoraan, kiertelämättä tai kaartelematta yhtään. Siksi tykkään käydä täällä lukemassa sun juttujasi ja tuun näistä aina hyvälle tuulelle!

    Älä välitä noista urpoista :-)

    Terkuin muidenkin edestä syönyt, heseläski sekä ennen kaikkea ruma Petra.. :-DD

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)