script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 1. marraskuuta 2011

Hello November, please be nice to me

1.11.2011 ! Ja kohta on joulu, jee =) Jotkut ei tykkää semmosista ihmisistä yhtään, jotka hössöttää jo pari kuukautta ennen joulusta, mutta mä oon JUST semmonen ihminen joka hössöttä !
 Eilen meinasin alottaa joka vuotisen The Joulukalenteri maratonin, mutta päätin katsoa telkusta Vaarallinen aisti -elokuvan ja oli hyvä päätös! Katsoitteko te sen? 

Mulle joulu on tärkein juhlapyhä mikä on olemassa. Se tarkoittaa yhdessäoloa, juhlimista perheen kanssa, hyvää  ruokaa, juomaa, joululauluja ja sitä iloa kun antaa (ja saa) lahjoja. :) Muistan pienenä kun meille annettiin aina AIVAN älyttömästi lahjoja, siis oikeasti monta jätesäkillistä... Yks vuos niitä löyty joka roskiksesta kun oltiin heitetty vahingossa roskiin :D Silloin sitä riemuitsi siitä että kuinka monta lahjaa sai. Nykyään olen iloinen enemmän siitä, kun koko perhe on yhdessä. 

19.11 on se pikkujouluristeily, sinne menen siis siskoni kanssa :) Tajusin juuri, ettei mulla ole silloin vielä rahaa, kun kaikki menee risteilyyn 10.11, joten en saa hankittua mitään mekkoa. Noh, onneksi mulla on kuitenkin ihan kivasti vaatteita, joita voin soveltaa juhlakäyttöönkin :)

Miten te vietätte yleensä pikkujoulua? Menettekö bilettämään tms? :)

Sain eilen paljon positiivista ja ihanaa kommenttia teiltä lukijoilta! Joukossa oli myös (tottakai) negatiivistäkin sekä ns. piilovittuilua, mutta melkeenpä kaiken annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :) 

9 kommenttia:

  1. Oioi joulu on ihanaa aikaa varsinkin joulun odotus!! enään vain pari kuukautta jouluun woohoo!! :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon nyt kahtena vuotena järjestäny himassa pikkujoulubileet, sama toistuu tänäkin vuonna ;)

    VastaaPoista
  3. cute :) hei sori en oo aikasemmin kerennyt tosta puman hupparista, että jos ole kiinnostunut vielä niin ottaisitko yhteyttä eekka-@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  4. saitkos tuon mun kommentin ? en ole varma tuliks se nytten kun kone alko flippaamaa :D että ota yhteyttä eekka-@hotmail.com jos kiinnostaa se puma huppari viellä !

    VastaaPoista
  5. Erika: Niin on!! Oon niin innoissani :) Tahtoisin jo ostella kaikkia ihania kynttilöitä yms jouluista sisustustavaraa huoneeseeni ;)
    Sanssu: Uulalala :) Mikäs pv ;)
    EErin: Mulla on rahatilanne tällähetkellä sitä 0e luokkaa kun pitää säästää risteilyihin =( Joten myy jollekkin toiselle :)

    VastaaPoista
  6. Mä oon aivan innoissaan joulusta! :D <3 Ihanaa että joku toinenkin ;D

    VastaaPoista
  7. Oon itekki semmonen joka hössöttää joulusta jo kuukausia aikasemmin. Rakastan joulua ja sitä tunnelmaa, yksinkertaisesti kaikkea joulussa! ♥

    VastaaPoista
  8. Jeee, en oo ainoo! Niinpä :) Se fiilis kun aattoyönä joulukinkku on kypsä joskus klo 02:00 ja saa maistaa sitä! Sitten ku mamma tulee herättä äaamulla ja syödään yhessä riisipuuroo, kisataan kumpi saa mantelin. Sitten katsotaan joulupukin kuumalinjaa ja käydään yhdessä saunassa :) joulu <3

    VastaaPoista
  9. Ah mäkin rakastan joulua yli kaken ja hössöttelen jo kuukausia ennen sitä! Se tunnelma, ruoat, yhdessä olo.. Ihan parasta! :-)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)