script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

workiiing...

Moiiiksu. On ollu ihan älyttömän ihana sää ja oon ruskettunu jeee (: Töissä on just jees ku voi olla muksujen kans ulkona ja samalla ku vahtii niitä, ni ottaa aurinkoo ite :) Love that! Oon nytkin töissä, mut muksut on jo nukkumassa ja venailen että pääsisin töistä kohta, himaa nukkuu..
En nyt kirjottele paljoo mitää, mut päivän asu-postausta on toivottu, joten tossa on kuva mun eilisestä päivän asusta (otin koko päivän aurinkoo oikeestaa, kunnes lähettii kävelylle) Eli olin vaa shortseil ja bikineillä, tossa vaihees ku otin kuvaa ni oli toppi päällä, en viitti ihan biksu kuvaa ottaa :D 
Sitte kuvailin myös vähä sitä sun tätä... Lakkasin kynnet kesäsiks ja vaihdoin napakorun :)
Aurinkorasva joka on myös kuvassa, on ihan älyttömän hyvää :) Suojakerroin on +50 koska palan niiiin helposti :D Äiti osti ton mulle apteekista, ja tommonen pikkutuubi makso 20e...


Onks mulla kasvamassa tää napakoru ulos vai miks toi iho näyttää tolta :o?

masu :)

laaatu
Mutta jooops, ei tässä sit muuta, HYVÄÄ YÖTÄ :)

4 kommenttia:

  1. entiiä onko kasvamassa ulos mut toi väli on kauheen pieni jotenkin :o :s

    VastaaPoista
  2. Niii :o ja varsinki ton napakorun kans se näyttää iha sika pieneltä ;o

    VastaaPoista
  3. on kasvamas ulos, mulle kävi just noi ja nyt ikuinen tollane nahkarämmäle tossa, lovely !

    VastaaPoista
  4. eikäää.. no täytyy käydä lävistäjäl :) tai jos ottais vaik kieleen seuraavaks. sullahan on, sattuko?:D

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)