script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 30. toukokuuta 2011

HAPPYHAPPYHAPPY!!

Kauris 22.12. - 19.1.
Jätä kiireet muille, anna aikaasi jollekin tärkeämmälle. Anna asioiden kulkea omia polkujaan. Pääset helposti sisälle uuteen juttuun. Romantiikkaakin tarjolla.

TODELLAKIN! Annan aikaani ittelleni ja töille :) Ihanaaa!!

Mä oon nyt niiin ilonen!! (: Olin äsken sopimassa työajoista tuolla mihin meen kesätöihin, eli siis yhden perheen luona jossa vahdin heidän lapsia ja sitten yhden toisen lapsia (: No sovittii työajoista, päivistä ja palkasta (palkka on mikä on, mutta ees vähäinen raha aina kelpaa) ja sitte mua pyydettii heti nyt keskiviikoks iltatöihin vahtii lapsii ja tietenki meen (: Tänää päivemmällä mulle soitti Muijalasta eräs ihminen ja pyys jos tulisin keskiviikko aamuna hoitaa lapsii sinne ja menen :D
Eli saan kivasti rahaa tohon päättäreihin, tosin mulla tuskin menee yhtään kun aion ottaa ihan rauhallisesti, ei oikee jotenkaa oo juhlimisfiilistä ;o Joten aion ostaa vähän meikkejä ku ne on ollu lopussa jo puol vuotta, enkä vaa oo saanu aikaseks ostettuu :D
Noh mutta kuitenki, kesätöistä on tulossa tosi kivat! Olin eka menossa Sokkariin töihin, mutta ku sain sitte oman alan töitä ja kauemmin, eli enemmän rahaakin, nii otin tottakai oman alan työt. :)

Ehkä tästä kesästä ihan hyvä tulee ;) Kesäloma alko siis tosiaan  tänää ja ihan hyvän "todistuksen" sain!! Paremman ainaki ku mitä odotin... Keskiarvoks tuli sitte 2.2 ja taas kerran niille jotka ei tiedä nii asteikkohan on nykyään 1-3 :) Eli semmone iha hyvä keskiarvo.

Nyt on nii hyvä fiilis että voisin vaikka nukkuu hyvät yöunet eli mennä aikasin tänään nukkumaan, huomenna leikata nurtsii ja sitte meen ehkä kattoo mun serkun ja hänen avovaimonsa vauvaa !! Oon niin rakastunu tähän pikkuseen :) Vähän haaveilin että kummiks pääsisin mut kummit oli jo valittu, kuulemma pääsen sit kolmannen lapsen kummiks.. :D

Yritin ettii jotai kesäsii kuvii mun koneelta ja tässä on mun kesän eka jätski, joku vadelmasorbetti ja oli tosi hyvää, mut makeeta. :)
Mutta nyyyyyyyyt, kaikille teille jotka ootte tän viikon vielä koulussa, nii työn iloa ;) Hyväää yötä!!

7 kommenttia:

  1. Hyviä nää sun kirjotukset kiva lueskella niit aina iltasin jatka ihmees kirjottamista (: -Senja

    VastaaPoista
  2. Kiitti kommentistasi! Susta ei ookkaa kuulunu hmm.. viitee vuotee? :DD Mitä kuuluu :) Ja aion jatkaa kyllä :)

    VastaaPoista
  3. Hyvä.. Ei nii eikä oo kyl sustakaan ((: Mutta tässähän tämä :D sulle?

    VastaaPoista
  4. Hah, no ei oo kyl joo mustakaa :D :) Ihan hyvää mulle, mitä ny tommost pientä ärsyttävää vittumaista mahakipuu jatkuvasti taas ;o herään joka yö iha hirveesee mahakipuu :o mut muute tosi hyvää :) Mitäs oot touhuillu?

    VastaaPoista
  5. Aijjaa oke ((: En mitään erikoista tässä masua kasvatellen :D vielä 3kk pitäis odottaa malttamattomana (:

    VastaaPoista
  6. Vähä kivaa!! Ootko jo kuudennel kuulla? :) Onnea <3

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)