script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 29. toukokuuta 2011

:)

Hangossa oltii kävelyllä kallioilla myös yks pv Roopen kans :)

uudet lyhyet hiukset :D
Helou! En oo kirjottanu pitkään aikaan taaskaa, ei oo ollu mitää mistä kirjottaa :D Mut päätin tulla kirjottaa nyt!

Oltii taas vklp Tampereella ja käytii tänää sit ideaparkissa. Se paikka on kyl niin masentava sillonku ei oo rahaa :< Teki taas mieli mennä ja ostaa miljoonat kengät ja kaikkii vaatteita, mutta eipäs ollut rahaa :( Roope osti shortsit ja mä en mitää. Kierreltii kauppoi ja aina ku vähä hidastin mun kävelyy jonku kenkäkaupan kohalla, ni roope heti veti mut pois. (Kostoks suunnittelin jo shoppailureissun heinäkuun alkuun, ku sitte oon saanu kesätöistä rahatki :p) Haaveilen jo niistä ihanista kengistä ja vaatteista ja kaikesta mitä ostan..
Ainoo ongelma on se, että ainaku mulla on rahaa, nii musta tulee pihi. Monesti on käyny nii että ku oon ollu jossai esim. Stadissa shoppailemassa, nii en ookkaa ostanu melkee mitään. Aina ku löydän jotai kivaa nii mietin että "tarviinko mä tätä oikeesti ja käytänkö tätä enemmän ku kerran?" Ja vaikka toi piirre mussa onkin myös hyvä asia, niin se on myös huono asia koska sit en saa ostettuu mitää järkevää ja tuhlaan mun rahat johonki turhaan.. :( olen typerä :D 
Mutta oikeesti, tartteisin nii paljo kaikkea kivaaaa (: Oon muutamien blogeissa nähny vaatteita myytävänä ja miettiny että alkaisinko itekki tekemään niin. Tähän asti oon aina antanu mun vaatteet mun serkulle. Täytyy katsoa mitä teen...

Huomenna on vika päivä kouluu, miten tää on mahollista?! Muistan viel sen päivän, 10.8.2010. Kokoonnuttiin auditoriossa ja toivoin pääseväni samalle luokalle niiden kanssa jotka tunsin etukäteen. Noh, en päässy. Tunsin tasan yhen mun luokalta etukäteen, Millan. Ajattelin että mitähän tästä tulee ku en tunne ketää, en ollu koskaan nähnykkää ku pari niistä. Mutta nyt, voin sanoo että oon tosi onnellinen että tulin tälle luokalle.
Tutustuin moneen ihanaan ihmiseen :) Ja kaikenlisäks, mä en seurustelis nyt varmaankaa Roopen kanssa jos en olis tutustunu Lauraan&Jannikaan :)
Tykkäsin muutenkin melkeen koko vuodesta koulussa, opin uusii juttuja ja työharjottelutki oli iha jees, ainaki toi viimenen :)
Kohta on jo kesäkuu, päättärit ja sit alkaaki kesätyöt. Ajattelin ensin et koko kesäkuu tulee olee masennus ku ei nähä Roopen kans enää joka päivä. Mut nyt must alkaa tuntuu et ehkä sei ookkaan nii masentavaa, tai tottakai on, mutta voin nähä niitä kavereita joita en oo nähny aikoihin :) Oon sopinu jo monen kanssa että nähään!
Mut nyt taidan mennä nukkuu, ihan älytön väsymys ku nukuttii Roopen kans yöllä kahestaa pienel sohval...... En suosittele:D
Hangossa
HYVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ YÖTÄ :) ps. mitä kuvien laadulle tapahtu? ;o ja ainii, katoin tänää täydellisten naisten 6 tuotantokauden loppuun enkä malta odottaa että alan kattoo 7 tuottarii :P

2 kommenttia:

  1. Jos kuvia sais isommaks ni se ois _tosi kiva_ :)Ne on niin pieniä niinku esim just tässä postauksessa. Niin ja ymmärrän kyllä et Roope on tällä hetkellä tärkee henikilö sun elämässä, mut voisitko joskus tehdä ees yhden postauksen missä et puhuis Roopesta ja siitä mitä teitte ja missä. Vaikka kotipostaus tai meikki/hius/perhe/kaveripostaus. Siinä onki miettimistä :) Ja tän kommentin ei ollu tarkotus masentaa sua vaan saada sun blogia ns etenemään, koska nyt tuntuu et jankkaat samoja asioita. MUTTA JATKA SAMAAN MALLIIN! sun blogis on tosi kiva ja rakastan sun tyyliä kirjottaa ja mietiskellä elämän asioita!!!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kiitti kommentistasi! Ja joo oon miettiny samoi asioita itsekkin, mut asia vaa sattuu olee niin että kaikki mitä teen tapahtuu Roopen kanssa :DD noei nyt iha mut suunnillee, joten siks blogissaki lukee roopesta. Mutta ymmärrän pointtisi, ja luultavasti kesäkuus tulee paljo postauksii missä ei oo Roopee ku ei nähä.. Mutta nii, kokeilin tossa noit kuvii isommiks ja niiden laatu meni ihan pilalle :O vaik koneel ne oli isoina tosi hyvä laatusii mut ne meni tääl blogis iha rakeisiks ;o en sitte tiiä mistä johtu.. Ja hmm, no kotipostauksen voisin tehä jos se meinaa sitä et näytän vähä meijän kotii? :D mut meikki/hius en koska en meikkaa enää nii hirveesti ja näitä hiuksii en nyt haluu näytellä nii paljoo ku nää on nii lyhyet.. Mutta kiitos paljooon!! Yritän muuttaa postauksii ;)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)