script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

torstai 9. kesäkuuta 2011

'Cause things have a reason to go the way they do

Helouuu. En oo taas postaillu vähää aikaan, oon tosin joka päivä kirjautunu tänne bloggeriin ja meinannu alkaa kirjottaa, mut en oo saanu aikaseks. Ja varmaa siks en oo kirjottanu ku ei oo tapahtunu mitään ihmeellist, mistä vois kirjottaa :D
Oon tosiaan ollu tän viikon nyt töissä ja oon huomannu että toi on nii kivaa duunii ku voi olla.. Makoilen työkseni siis rannoilla ja katon leffoja, lakkaan kynsii, rapsutan koiraa, sit otan viel vähä lisää aurinkoo, pelaan korttii ja... syön. Eli hoidan lapsii :)
Duunin jälkee oon oikeestaa joka päivä ollu Suskin kanssa ja makoillu rannalla. Oon myös nähny Annii, Nennuu ja Millaa sekä kaikkii muita joita en oo nähny piiitkäään aikaan :)
Haluaisin olla ruskee.. :( Mutta ainaku aattelen että jee oon ruskettunu, ni sit joku tulee vieree ja näytän iha kalkkilaivan kapteenilta :( Mun selkä ja hartiat on kaikenlisäks palanu iha älyttömän pahasti, kuulemma kuukauteen en sais ottaa aurinkoo.. Käytän sitä aurinkorasvaaki mut yhen päivän olin rasvaamatta ja heti palo.

Viikonloppuna olin Hangossa viettämässä päättäreitä ja sillee.. Loppujen lopuks sit vklp meni iha kivasti vaik siin nyt oli kaikenlaista draamaa aluks. :)

Muttajooo nyt nukkuu, aamulla taas rankkoihin töihin.. :D Öitää! ps. tässä hyvä biisi minkä kuulin vast nyt :) (laitan sanat ku en osaa laittaa videoo? auttakaa)

Kristiina Wheeler - Annie and I  




Let me tell you a little story about friendship
It will only take a few minutes of your time
See I would love to share with you the love that I hold inside
For Annie and I, we were just two kids from the suburbs
Running around with our pigtails touching the sky
She was my mirror reflecting the shades oh my
Annie and I

We used to fight just a little to make up, just a little more
We used to cry, just little laugh, till we fall to the floor
And I wouldn't change a day
'Cause things have a reason to go the way they do
The years came by and raised us
And believe me, they showed us a thing or three
Kicked us down, but then kissed us right on the cheek
For Annie and I

We had to grow just a little to know just a little more
We had to get lost just a little to find out where we belong
And I wouldn't change a day
'cause things have a reason to go the way they do

Annie gave birth to a beautiful baby
And now it's me who sends the child to sleep with a lullaby
'Cause Annie never saw a new day after the car crash
It happened on a slippery road, the dreams had turned into ice
She left her baby behind and in this little girl she's still alive

And now we fight just a little to make up, just a little more
And now we cry, just little laugh, till we fall to the floor
Well we have to go, just a little to know just a little more
We have to get lost just a little to find out where we belong
And I wouldn't change a day
'cause things have a reason to go the way they do

And when we feel blue
We got memories to carry us through
Annie and I
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)