script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 14. kesäkuuta 2011

en haluu mitään ja mä haluun mitä vaan

En haluu mitään ja mä haluun mitä vaan, 
en haluu mitään mut silti joskus mä pelkään, että sut työnnän pois, 
etkä tuu enää takaisin. Haluun ja tahdon sua, mutta mä myönnän,
joskus mä pelkään että tää on liian ihanaa. - Kristiina Wheeler


Ihanaaa, vapaapäivä! :) En oo tehny tänään mitään oikeestaan.. Leikkasin äsken nurtsin mut muuten oon vaa selaillu Nelly.com sivuja ja löysin kahet kivat biksut!!! Sitten kattelin muita vaatteita ja yhtäkkii ne poistettii mun ostoskorista koska joku toine osti ne :(:( tyhmää..
Mulle tulee torstaina vähäsen rahaa ja aattelin mennä vihdoin ostaa kengät AINAKIN. :D Voi olla etten sit löydä sopivii tai iskee se piheys taas, mut kengät on pakko ostaa!
Ärsyttävä ilma.. Oisin halunnu mennä tänään käymää pankissa ja kattelee vähä kenkii tjtn mut en oo päässy mihinkää enkä haluu tämmösel ilmalla kävelläkkää, ku ei tiiä alkaako sataa tai ukkostaa.  Meijän yläpuolella on ainaki ihan tummii pilvii ja kokoaja hämärtyy vaa ulkona..
Huomenna taas töihin ja sitte kohta onki perjantai ja Roope tulee taas :) Mennään ehkä kaverin mökille vähä viettää kavereitten kans laatuaikaaa, saunoo, grillaa, uimaa jne.. :) Ja sunnuntaina on serkun konffis, seki pikkunen teini saa jo naimaluvan :D :)

Muutaman viikon päästä ainakin mä lähen Tampereelleeeeee siskon&sen jätkän luo :) En sitte tiiä tuleeko broidi ja Roope mukaa. Sit pääsee ainaki kunnol shoppaa, makoilee ihanille rannoille ja särkkikseen!


Mutta nyt kattoo pitkäst aikaa täykkärei, whiii :) moikkis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)