script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 4. syyskuuta 2012

Costume ja diet&detox

Aurinkoista ja ihanaa tiistaita kaikille!

Viikonloppu meni Hangossa, eikä tehty oikeastaan mitään ihmeellistä koska satoi ihan älyttömästi kokoajan.
Lauantaina nähtiin kavereita hetki ja loppuilta menikin kotona. Sunnuntaina käytiin pyöräilemässä n. 10km pyörälenkki ja Roope pisti mut oikeesti polkemaan ihan täysillä, jos välillä meinasin lepsuilla, pisti Roope mut polkemaan samantien kunnolla. Samalla se komensi mua "polkee polkee! Et sä noin voi salillakaan laiskotella!" :D
Sunnuntaina mun piti lähteä kotia kohti, mutta en olisi saanutkaan sitten kyytiä Karjaalta, joten jäin vielä yhdeksi yöksi murun kainaloon. Roope on nyt kuukauden työharjottelussa Hangossa, jonka jälkeen sitten muutetaan ja se vaihtaa tänne Lohjalle.

Mun ripset on kasvaneet jo melkeenpä samanlaisiksi kuin ne olivat ennen ripsienpidennyksiä!

Kävin eilen lenkillä ja oikeasti, jaksoin juosta melkein koko matkan! En olisi ikinä uskonut, mutta muutama kilometri meni ihan helposti. Ehkei mun kunto olekkaan ihan niin huono kun olen luullut?
Tänäänkin haluaisin lenkille, salille tai edes kuntoilemaan jotenkin, mutta olen vähän kipeänä, joten en voi. Ehkä poljen kuntopyörällä kotona vain :)

Piti kirjoittaa jo eilen siitä diet&detox kuurista, jonka aloitin eilen. Voi että, toisena päivänä jo mulla on paljon parempi olla kun en ole niin turvoksissa! Nestettä on poistunut paljon, samaiten kuona-aineita. SUOSITTELEN! Kirjoitin postauksen siitä Costumeen, koska bloggerini temppuilee. Postauksen voit lukea tästä. :)

Eilen iltapalaksi söin maitorahkaa ja ananasta, ruokajuomana nesteenpoisto -juoman. 

Tänään olen juonut Naturdiet juomat aamupalaksi ja lounaaksi. Ehkä pitäisi syödä jotain kunnon ruokaakin tänään..

Tilasin muuten Costume -lehden itselleni, koska minulle ei ole oikeastaan koskaan tullut mitään lehteä. Kerran sukulaiseni tilasi minulle 6kk Cosmopolitania ja liitoilta tulee joka kuukausi lehtiä, mutta muuten ei ole tullut mitään postiluukusta (laskujen lisäksi). No nytpä tulee ja tilaalalahjana vielä Ivana Helsingin kaunis huivi! Hintaa oli vain 14e/4kk! Eli todella halpa, yhden lehden hinnaksi jää 3.5e :)

Mutta tuohon jäikin sitten minun shoppailuni/tilailuni pitkäksi ajaksi! Seuraavaksi alan käymään läpi lipastojen laatikoita, voin niin kuvitella jo etukäteen ilmeeni ja nauruni kun löydän kaikkea hauskaa laatikkojen uumenista ;)

xoxo, Karoliina :)



1 kommentti:

  1. Jos kuuntelet musaa treenatessasi, ni viititkö laittaa biisilistan tänne julkiseen jakoon? Olen äärimmäisen tylsistynyt omaan biisilistaani.

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)