script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 22. elokuuta 2012

ASK ME! + uus sohva

No nyt on haettu sohva ja baarituolit Nummelasta. :) Ja toi sohva..... se on paljonpaljonpaljon ihanempi kun mitä odotin. Luulin että se on semmonen tasasen ruskee, mutta se onkin tommonen vivahteikas tai semmonen :D aivan ihana <3

Huomenna aion pitää vapaapäivän ostoksista, koska tota rahaa menee vaan niin älyttömästi! Eipähän tarvi ostaa enää kun imuri, lattianpesuvehkeet, tv-taso ja jotain pientä kuten vessan roskis. :) Ei mee enää kauaa, kun osotteeksi muuttuu ihan muu kuin nyt ja ovessa lukee Ruuska & Laatikainen <3 Hassua ajatella, että kohta mä oon avosuhteessa. Roopesta tulee mun avopuoliso :D



En ole muuten pitkään aikaan tehnyt "Ask me" -postausta, joten te voitte kysyä nyt ihan mitä vaan! Kysymykset voi liittyä muuttoon, kouluun, minuun, roopeen, meihin, mun elämään tai IHAN mihin vaan! :) Rohkeesti vaan kysymään!



Mutta nyt minä lähden syömään jätskiä ja katsomaan hetkeksi Slummien Miljonääriä. Heipat!
ps. Ulkona sataa IHAN ÄLYTTÖMÄSTI ja on ihan sika kylmä ja pimeetä. Onko nyt marraskuu vai mikä???


1 kommentti:

  1. Teillä on tosi aikasin jo kaikki hommattu valmiiksi :) hahah joo en mäkään osaa ajatella saatika sanoa Lassea mun avomieheksi, vaikka yhessä ollaanki asuttu reilu puolivuotta :D

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)