script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

perjantai 29. kesäkuuta 2012

shopping

Hellou! Oon ihan poikki, koska nukuin viimeyönä vähemmän kuin 5h. Oksentelin nimittäin koko alkuyön, ei mulla mitään vatsatautia ollut vaan töissä olin syönyt kermakakkua, ja sen jälkeen tuli tosi huono olo. Ja ei, en tunkenut sormia kurkkuun vaan ihan oikeasti tuli todella huono olo illalla.
Aamulla oli jo ihan normaali olo ja heräsinkin jo klo 8. Oikeasti, mulla on vapaapäivä ja just sillon sitten nukun 5h?? Niceee.

Kuitenkiiiiin, lähdin sitten klo 11 kohti Nummelaa, ihanan Janskin luokse. Oltiin ensin heidän luonaan ja Jaana näytti mulle kaksi isoa kassillista vaatteita, joista ostin kassillisen itselleni. :) Sen jälkeen köpöteltiin hakemaan auto, käytiin Prismassa ja sitten matkattiin kohti Selloa.
Prismasta ostin kasvorasvaa, EDin ja meikkivoiteen.
Voisin myydä ton meikkivoiteen jo nyt jollekkin. Ostin Matte Moussen pitkästä aikaa ja en tykkää siitä yhtään. Se keräänty kaikkiin noihin mun ihottumakohtiin :( Olen käyttänyt sitä tosiaan nyt yhden kerran.. Onko kukaan kiinnostunut ostamaan? :D Tuskin.

Sellossa shoppailtiin monta tuntia, mutta ostin vain kahdet shortsit, kaksi vyötä ja kaksi mekkoa. Rakastuin GinaTricotissa kahteen vaatteeseen <3333 Oikeasti. Mua itkettää kun en ostanut niitä :( Tilaisinko???


^ Tuo pitsimekko näytti niin hyvältä ja kummatkin kokeiltiin sitä, mutta ei tykätty. Samanlainen kuin tuo mutta S-kokoisena ja yksivärisenä oli rakkaus. Jaana ostikin sen ja mä itse haluaisin.... Se oli niin täydellinen! Syy miksi en ostanut, oli sen hinta. 30e tuntui kauhean paljolta, joten jätin sen sinne kauppaan. 

 - Pinkki mekko, Lindex. 6e (Ovh 19,95€)


-Valkoinen puuvillatunika, Lindex. n. 14€ (Ovh. 27,95€)

 -Mintunvihreä vyö, Lindex. 7.95€
 -Pinkkibeige vyö, Lindex. 3,95€

- Korkeavyötäröiset shortsit, Vero Moda. 12,50€ (Ovh. 24,95€)

 -Turkoosit shortsit, Promod. 19,95€

Jaanalta ostetut:







Näiden lisäksi ostin Jaanalta vielä ihanan ponchon ja paksun neuletakin syksyksi :)

Nyt täytyy alkaa käymään vaatekaappia läpi ja laittaa ihan ronskilla kädellä vaatteita myyntiin. >

1 kommentti:

  1. Heeeeei mulla oli sama ongelma ton mattemoussen kaa ! Näin kuivalla iholla ku mulla on niin se on ihan helvettiä :D mutta oon aivan rakastunu tohon garnierin bb-voiteeseen, ei kauheen peittävä mutta näin kesällä ei haittaa vaikka on kevyempi, kiva vaan! ja se kosteuttaa oikeesti samalla, olin 2 päivää mökillä ilman että laitoin sitä mutta muuten rasvailin normaalisti ni iho aivan korppua :D suosittelen tosiaan kokeilemaan sitä ;) -Paula

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)