script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 25. kesäkuuta 2012

ruokaohjeita?

Hellou! Mitäs teille kuuluu? :) On taas viikonloppu ohi ja viikon ärsyttävin päivä. Mun maanantai on taas ollut sitä samaa, eli töitä..
Olin duunissa 7-15 ja sen jälkeen nukuin kolmen tunnin päiväunet, koska olin niiiin poikki. En tajua, miten olin niin väsynyt ja tuntui kun olisi ollut kuumetta, mutta thank god ei sitten ollutkaan ja uni auttoi!
Äsken menin jääkaapille ja oli tarkoituksena syödä tänään eväänä ollut ruoka (söin töissä muuta) ja kun avasin rasian, ihmettelin että mitä ihmettä täällä on. Olin ottanut jonkun toisen eväät kotiin ja jättänyt omani duuniin :DD Oli ihan samanlainen purkki kun mulla ja eväideni vieressä, joten vahingossa näköjään napannut jonkun kanat ja riisit mukaan. :D
Nälkäisenä väsäsin itselleni nuudeleita ja hetken mielijohteesta sulatin pannulla pinaattia ja fetaa, sekoitin ne nuudeleihin ja naaaaaam <3 Muistan joskus yläasteella, kun köksässä joku teki niin jumalattoman hyvää lohipinaatti-kastiketta, voisin itsekkin joskus tehdä sitä :)
Mä oon semmonen, että kokeilen aina kaikkea uutta. Jos on rahaa niin ostan kaupasta jotain erilaista, tai sitten väsään kaapeissa olevista jutusta jotain herkkua :)


Olisiko teillä jotain hyviä ruokaohjeita, joita voisin kokeilla? Mielellään helppoja ja halpoja tehdä, muttei kuitenkaan mitään nuudelia ja tonnikalaa. :D

Unohdin eilen lisätä Juhannus 2012 postaukseen muutamia kuvia, joten lisään ne nyt tähän:









Käykääs hei katsomassa tämä arvonta, mutta älkää osallistuko koska haluan tuon mekon!! Noeeeei, osallistukaa vain :D

2 kommenttia:

  1. Oi ihana tukka, mäki haluun tän mustan pois ja ruskeen tilalle!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! Mulla aina vaalentuu hiukset ton värisiksi kuukaudessa. :D

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)