script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 1. toukokuuta 2012

Mä taas sorruin tekemään muutoksia blogiin.. :D Nyt mulla on valkonen tausta, erilainen tekstin otsikko ja erilainen banneri. Jonkun mielestä toi banneri saattaa näyttää tyhmältä kun iso kuva ja teksti alhaalla, mutta mun mielestä toi on nyt kiva. :) Ainakin jonkun aikaa.... Saa nähdä minkälaisen mä teen sitten taas viikon päästä, kun kyllästyn. :D

Tänään oli duunissa ihan kiva päivä, aika meni tosi nopeasti :) Mun piti olla tänään Roopen kanssa, mutta.. Noh, Roope ei tuukkaan tänään Lohjalle.. Joten olen varmaan jonkun kaverin kanssa. :) Tai menen treenaamaan, saa nähdä mitä nyt touhuan, en kuitenkaan koko iltaa himassa jaksa olla. Seuraavaksi kuitenkin on vuorossa koulutyön tekoa... plaah.


2 kommenttia:

  1. Hei voisit yrittää jotain omaa ? Blogis nimi on Life of Karoliina ja banneris on täysin sama ku sijalla ? Ihan oikeesti lopeta tommone järkyttävä mielistely ja baittaamine.... Oot säälittävä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D:D:DD anteeks mutta joo... Mun blogin nimi ei ole ollut pitkään aikaan life of karoliina vaan go with the flow. Voisitko kertoa myös kuka on Sija? En todellakaan tiedä ketään blogia jonka nimi on Sija tai kirjoittaja Sija? hmm.. :D

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)