script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 30. huhtikuuta 2012

You're still here somehow

Helloooou ja hyvää Vappua! :) Mä tulin eilen junalla kotiin Hangosta ja käytiin äitin&mummin kanssa mun enolla kahvilla. :)



 

Sen jälkeen heitettiin mummi kotiin ja mentiin myös himppeen. Mä nukuin päikkärit ja lähin pyöräilemään salille. Oli kyllä kivaa taas päästä treenaamaan. :) Salilta pyöräilin himaan ja menin melkeenpä suoraan nukkumaan.
Tänään aamulla mun piti lähteä Eerikan kanssa kaupungille. Oltaisiin shoppailtu ja käyty syömässä, mutta aamulla huomasin ettei mun palkka ollut tullut... Sain sitten tietää että se tuleekin vasta 15.5 enkä tosiaan tiedä millä mä aion sielä laivalla syödä ja juoda, noh kaikki järjestyy. :D

Olin tosiaan tänään töissä. Aluksi tuntu kurjalta mennä duuniin, kun melkeenpä kaikki muut mun kaverit on juhlimassa, Roope mukaan lukien. Illan edetessä kuitenkin totesin, että on ollut kivaa töissä ja nyt mä tienaan rahaa enkä tuhlaa sitä. :) Äsken tulin kottiin ja nyt vietetään äitin kanssa Vappua katsoen telkkua, juoden limua ja syöden sipsiä. Kivaa olla välillä ihan vaan kahdestaan äitin kanssa. Olisi kyllä kiva jos siskokin olisi täällä, niin voitaisiin kaikki tän perheen naiset olla yhdessä.







Ginny Weasley.....





Tänään on tasan vuosi siitä kun ukki kuoli. Viime vappu oltiin tosiaan Tampereella ja vietettiin 


kuitenkin Vappua, vaikka oltiinkin ihan maassa ja itkettiin. Mulla on ihan järkyttävä ikävä vieläkin 


mun maailman rakkainta ukkia, mutta uskon että vielä joskus pääsen halaamaan häntä. 


"I know you're in a better place, yeah


But I wish that I could see your face, 

oh I know you're where you need to be

Even though it's not here with me"  Miley Cyrus - I miss you

Tässä vähän kuvia viime vapusta:



Hoppari Roope :D +10kg, silti ihanin :)
 Eeeeei tässä muuta, olkaahan kiltisti. :) Mä lähen nukkumaan että jaksan huomenna herätä klo 6. Unia :)



3 kommenttia:

  1. Jättäisit ne sipsit vähemmälle punkero :D

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Nii ku ginny weasley on oranssitukkanen, nii mua on sanottu häneks kun mul on myös oranssihtava tukka ja pisamia.

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)