script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 28. toukokuuta 2012

ihan kohta se loppuu

Ohhoh, taas vierähtäny monta päivää viime postauksesta enkä oo konettakaan sen jälkeen avannut. Mikähän mua vaivaa? Ennen istuin joka päivä koneella, nykyään melkein ahdistaa sen avaaminenkin. :D
On kyllä kuitenkin ollut taas ikävä kirjoittamista ja muiden blogien lukemista. :) Nyt onkin paaaljon luettavaa.

Mitäs mä oonkaan nyt touhunnut kun en oo ollut koneella.... Oon ainakin ottanut aurinkoa, hengaillut kavereiden kanssa, auttanut ystävää muuttamaan ja viettänyt porukalla tupareita, kuntoillut, herkutellut ja viettänyt mummin&serkun lapsen synttäreitä.








Luca <3
Tänään oon ollut ahkera. Oltiin ensin ystäväni kanssa salilla, sen jälkeen zumbassa ja vielä mentiin melomaan liikkatunnille 3h. Oltiin muuten aika mestareita melomisessa.... Välillä käytiin vähän jossain mökin rannassa, välillä meinattiin kaatua, ei päästy kääntymään ympäri vaikka kuinka yritettiin, onneksi kuitenkin loppujenlopuksi ja monien (kymmenten) kilometrien jälkeen päästiin takaisin rantaan. Meitä ei varmaan enää päästetä melomaan, sellainen oli järjestäjän ilme. :D Oli kuitenkin hauska päivä!

Huomenna on vika koulupäivä ja tänään sain tietää että pääsen MiPään, eli mielenterveys ja päihdetyöhön. :) Huomenna mennään kouluun hakemaan opintosuoriteotteet, jotkut saa stipendit ja sen jälkeen mennään porukalla syömään, luultavasti Amariin.
Tulee ikävä tätä luokkaa jonka kanssa oon kuitenkin ollut jo kaksi vuotta. Joskus on hermot mennyt, mutta yleensä ollaan heitetty läppää ja naurettu yhdessä. Ja kuten opettajat on sanoneet, PT10B on haastavin luokka mutta aidoin. :)

12 kommenttia:

  1. kuulin et kaikki pääs sinne minne haki?

    VastaaPoista
  2. Onnea koulupaikasta!
    Oot tosi kaunis noissa kuvissa! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana kiharat! Millä oot ne tehnyt? :)
    Hei onneks olkoon, kiva että pääsit sinne minne halusitkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun ystävä teki ne suoristusraudalla, itse en todellakaan osaa :D

      Poista
  4. sun kasvot on kapeentunu aika paljon ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on nois kuvissa ihan turvoksissa ku oon juonu :D:D paitsi en tossa luca kuvassa :) oon allerginen alkoholille..

      Poista
    2. täääh eikä oo turvonnu :o !!

      Poista
    3. on :D mul on jotai kuvii mitkä on otettu ennen iltaa ku en oo viel juonu ja mun kasvot on kapeeemmat. mun kasvot turpoo aina ku juon :D:D samoin kun hengitystiet menee tukkoon yms muuta kivaa :D

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)