script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

I'll be okay, just not today

Hellouu. Äsken pyöräilin kotiin ja tänään onkin tullu pyöräiltyä n. 12km, jalat on ihan puhki.. Huomenna piti olla koulua 8:15-15:30, mutta aamutunnit peruttiin joten koulu alkaakin vasta 12:15. On ollu melko rento viikko, ti ja tänään oli vapaata koulusta ja maanantaina en ollut. Viikonloppuna on vappu, enkä mä tiedä vietänkö sen yksin himassa vai missä.. Saa nähdä.
Maanantaina onneksi tulee palkka, en jaksa enää tätä rahatonta eloa. Sovittiin että mennään ainakin mun hyvän ystävän Maijan kanssa shoppailemaan, en tiedä tuleeko Eerikakin kun hänenkin kanssa puhuttiin aikaisemmin :) Pitäisi laivalle saada jotain, mutta eniten nyt tarvitsen KEVÄTKENGÄT. Jotkut kangastossut ois kivat. Katsoin tänään kenkiä kun oltiin kaupungilla ja olisin voinut heti ostaa monetkin, mutta no money, no honey. Haluaisin myös jonkun kivan takin kevääksi ja oikeesti, housuja tarvitsen miljoonat. Jospa nyt aluksi ostaisin edes yhdet housut jotka olisi sopivat ja kangastossut.


Mulla on just nyt tosi kurja fiilis. Tuntuu niin pahalta. Lopetan nyt tän postailun tältä illalta ennenkun kirjotan mitään enempää angstia tänne.
Hyvää yötä 


ainii ps. Jos haluatte seurailla mua Instagramissa niiiin mun nimimerkki on karoliinaaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)