script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

torstai 26. huhtikuuta 2012

Help meeee :)

Iltoja ja ihan kohta, hyvää yötä. :) Tulin nopsaa postailemaan vain ennen unimaailmaan siirtymistä.

Olin tänään tosiaan Omppulassa (Aplicon lapsiparkki) töissä ja oli niin kivaa :) Tutustuttiin kunnolla erään mun rinnakkaisluokkalaisen kanssa ja tultiin heti tosi hyvin juttuun :) Väriteltiin lapsukaisten kanssa värityskuvia ja muutenkin puuhailtiin heidän kanssaan. Ennen töitä kävin salilla ja solkussa, vaikka kävin eilenkin. :D Hupsista. Noh tulipahan treenattua ja rusketuttua taas. Äsken laitoin jalkoihin itseruskettavaa kun ne ei millään rusketu... Oikeesti, mulla on kesäsinki yläkroppa "ruskee" ja jalat ihan valkoset, MISTÄ JOHTUU tietääkö joku?



Katsokaa nyt herranjumala mun jalkojen ja yläkropan eroa!!!!!!!

Tässä juuri mietiskelen, että pitäiskö vihdoin ja viimein ens kuun alussa tilata pidennykset? Dreamhairilla ois tosi halvalla. Onko kukaan tilannut sieltä? :) Haluaisin tietää kauanko menee toimituksessa, onko hyvät yms. Ainut mikä mietityttää on se, että miltä ne näyttää päässä kun mun oma tukka kihartuu niiin nopeasti. Pitäisi siis tietysti luonnonkiharat pidennykset tilata... hmm. HELP ME! :)



Huomasin just että noi kiharat maksaa 60e enemmän ku suorat... Ehkä pitää opetella käyttää noita mun kihartimia!

16 kommenttia:

  1. Ruskettuuko solariumissa oikeesti hyvin ? Ja monta kertaa viikos kannattaa käydä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se riippuu ihan ihmisestä! :) Kerran kaksi viikossa, ihotyypistä riippuen :)

      Poista
  2. Mulla on ihan sama juttu, että ei jalat rusketu yhtä hyvin kuin ylävartalo. Sitä en tiiä mistä moinen johtuu, mut muakin aina ärsyttää kesällä kun varsinkin reidet on ihan valkoset :D

    VastaaPoista
  3. http://www.rapunzelofsweden.fi/?ref=tradedoubler-fi&tduid=dff4d3e003d40bf58a2b86d69a338c05

    tuolla oli ainaski laadukkaita ja aika edullisia pidennyksiä lyhyellä toimitusajalla :)

    VastaaPoista
  4. aivan ihana tää sun blogi :) oot tosi kaunis!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Derya! Sulla on ihana blogi jota oon jo kauan seuraillu ja sinä olet kaunis! :)<3

      Poista
    2. Hei kassu kai tiedät että derya kommentoi jokaisen blogiin noin, ihan tismalleen samalla tavalla :D

      Poista
    3. Niin ettei kannata ajatella mitään et toi oikeesti sitä tarkottaa, ku se oikeesti kirjottaa kaikille noin :D
      En tajuu miks noinki suositun bloggaajan tarvii kalastella lukijoita, sut viel ymmärtää.

      Poista
    4. Niin, no mä en tiedä kirjottaako ku en oo ainakaan huomannu :) Mutta niih, ei voi mittää :)

      Poista
  5. Olen tilannut rapunzelilta ja dreamhairilta ja rapunzelilta kestää ainakin 5+ päivää tulla suomeen. Dreamhairilta jos tilaa arkena ennen kello 14.00 niin ne laittaa sen postiin samana päivänä ykkösluokan postiin, joten pitäisi olla seuraavana päivänä sun postilaatikossa. Rapunzelin hiukset mun mielestä on paljon huonokuntosemmat kuin dreamhairilla, mutta toisaalta taas dreamhairilta tilatut ei jostain syystä pysy kunnolla mun päässä. Joten makukysymys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei :) Kiitos paljon kommentistasi! Mulla ei palkka tullutkaan nyt, joten tilaankin pidennykset vasta tän kuun puolessa välissä, jos uskallan. :D Oon vähän semmonen nössö ainakun ois jotain uutta kokeiltavaa. Otsiksenki uskalsin leikata vasta nyt, mutta oon sitä 4-5vuotta miettinyt. :D:D

      Poista
  6. Mulla taas muualta ruskettuu paitsi naamasta enkä ymmärrä mistä se johtuu, ihan sairaan ärsyttävääääääääää ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytätkö meikkivoidetta kesäsin? se voi edesauttaa tota :D mut jos et, nii en sit tiiä :o outoooaaa

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)