script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

torstai 29. maaliskuuta 2012

treenii treenii

Huhhuuuh ! Käytiin Eerikan kanssa salilla, sen jälkeen mä kävin nopsaa solkussa 6min ja sitte siitä zumbaan! Oltiin kummatkin ihan kuolleita zumban jälkeen, mutta ainakin mulla on tosi hyvä fiilis! :)




Mulla ei oo tosiaan mitään kuvia nyt parilta päivältä, en oo kerennyt ottaa mitään, enkä oo meikannutkaan joten en tänne kokoajan jaksa meikittömiä rumia kuvia laittaa. :) Tyydyn siis weheartit.com:in kuviin taas.

Huomenna on perjantai ja me lähdetään Hankoon. En oo tosiaan siellä ollut kuukauteen, koska on ollut kaikkea muuta. Kivaa päästä sinne. :) Meijän iPhoneihin tilatut jutut ei oo vieläkään tullu??? Niiden piti tulla jo kaks viikkoo sit. No ei oo mikään ihme kun jotain tilaa, aina saa odotella kaks kuukautta.


Mun piti tosiaan tehdä niitä koulujuttujakin, mutta koska äsken vasta tulin suihkusta, niin meen nyt nukkumaan! Hyvää yötä ja jos huomenna en kerkeä postaamaan, niin ihanaa viikonloppua! 



9 kommenttia:

  1. Ihanaa et jollain on treenimotivaation tallessa! :) Mä en taas tiedä mihin se mun on kadonnut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D mulla on just tosi hyvä motivaatio :) toivottavasti löydät motivaatios, vaikka sulla on jo tosi hyvä kroppa !

      Poista
    2. Mullaki aina hetkittäin tulee :) ja oon kyllä lihonu niin hirveesti että en kyllä sanois että on hyvä kroppa mulla. mutta kyllä tää tästä ku viikon päästä liityn uudelle salille! :)

      Poista
    3. Hei kato mua... mun pitäis laihtuu ainaki 5kg ni oisin tyytyväinen ! Mihin salille? :)

      Poista
    4. Ei kannata ottaa painotavotteita, koska kun lihasmassaa tulee, niin voi painoakin tulla lisää, ite huomaan sen, että mun on ihan turha käydä vaa'alla ja kauhistella mun painoa :D tiedän että on lihasta tullut niin on myös painoakin :) Balanssille liityn :)

      Poista
    5. Niiin tiedän :) mut mun pitäis kyl muutama kilo laihtuu :/

      Poista
  2. kannattaa kokeilla bodycompatia, se on ihan kivaa mut tooosi rankkaa :D ja must tuntu kokoajan et kuolen enkä jaksa mut jälkeenpäin on kyl tosi hyvä fiilis!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikse oo just se missä on nyrkkeilyä yms? Meijän piti eilen mennä sihen, mutta vaihdettiinkin zumbaan. :)

      Poista
  3. Mäkin voin suositella bodycombatia :D Sen jälkeen on paikat kipeenä pari päivää, tosi tehokasta ja mukaansatempaavaa.

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)