script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

torstai 29. maaliskuuta 2012

sämpylöitä, treeniä ja kouluhommia

Hellou! Mulla oli tänään arviointikeskustelu työharjottelusta ja jännitin sitä niin paljon... Meni kuitenkin hyvin, eikä ohjaaja sanonut mitään negatiivista. Hieno homma, sanon minä :)
Numeroksi työharjottelusta mulle tulee ilmeisesti K3? Tai puhu sihen tyyliin, mutta sen näkee sitten viikon päästä. :) Oon kyllä niin ilonen, että tää työharjottelu on menny hyvin!

Äsken leivoin sämpylöitä kaks pellillistä, hyviä tuli. :) Kohta lähden salille Eerikan kanssa ja meidän piti mennä zumbaan, mutta se alkaa vasta kahdeksalta, joten mennäänkin jollekkin ihme tunnille, jossa on karatea, nyrkkeilyä yms. :D Mitähän siitä tulee..... Mennään myös vissiin solkkuun. :) Ja nyt jos joku tulee sanomaan, että ihosyöpä tulee, niin ei tule, kun käy oikein.


Mulle soitettiin tänään koulusta..... Kaikki menee hyvin, paitsi ne lääkelaskut. Jos en saa niitä nyt suoritettuu, niin ens syksynä on edessä välivuosi vissiin. voi hemmetti! Kyllä mä ne läpi saan. Tänään illalla siis salin jälkeen on tiedossa matikkaa ja muita koulujuttuja.

THANK GOD TOMORROW IS FRIDAY !


Huomenna lähdetään Hankoon ja oikeesti, oon innoissani. :D en oo ollut siellä kuukauteen! Ihanaa nähdä Roopen perhettä ja Hankokavereita ja tietysti Roopen ja niiden kisua.. :)

Mun piti muuten tehdä toivepostauksena postaus Hangosta, mutta koska vklp on tulossa takatalvi, niin siirrän postausta myöhemmäksi! :)

Nyt lähden, moikka!

9 kommenttia:

  1. voisit tehä postauksen jos ois sun lembibiisei :) Ja sit voisit kertoo jostai biisist et miks se on sulle niin tärkee yms! Ja voisit tehä jonkun sun kunto/laihdutus ohjelma postauksen jossa kerrot et mitä teet ja miten ja sillei :D Yritän täs itekki vähä kiinteytyy ja tarviisin vähä apuva.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, joo voisin ! :) Ohjelmapostausta en oikein osaa tehdä koska en itse laadi mun treeniohjelmia :S mutta voin kyllä laittaa tähän ton minkä sain Aplicon personal trainerilta. :)

      Poista
  2. Miten käydään solkussa 'oikein'? Jäi ihmetyttää ku alan itsekkin käymään ensi viikolla solariumissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö sä oo käyny aikasemminki? Eiks sulla lukenu blogissa joskus niin? No aluksi ainakin mua on neuvottu menemään vain 5min, tai vähemmän. Sitten joskus viikon tai parin päästä 10min jne.. :) Ei liian usein, eikä heti aluksi mitään 15-20min :)

      Poista
  3. En sano tätä millään pahlla koska käyn itekkin välillä solkussa mutta tosiaan sillä ei ole mitään väliä miten siellä solkussa käy mutta joka tapuksessa lisää mahdollisuutta ihosyöpään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Niin siis tottakai lisää, kyllä tiedän sen. Mutta tarkotinkin tolla mun lauseella sitä, että se ihosyöpä ei tule ihmiselle siitä että käy muutaman kerran siellä. :)

      Poista
  4. Kyllä se ihosyöpä voi tulla solkustakin vaikka siellä kuinka "oikein" kävisi, nehän tulee nyt ihan sen takia k-18,koska lisäävät ihosyövän riskiä suuresti (luin juuri artikkelin ihan syöpä lehdestä). Ei sillä etteikö silti porukka siellä kävisi ja voi sen syövän saada muualtakin vielä suuremmalla todennäköisyydellä. JA olen myös itse siellä käynyt, mutta aika turhaa se on koska jos ei säännöllisesti käy siitä ei ole mitään hyötyä..+ kesä tulee ja väriä saaa pintaan hyvin siihen asti purkista ;) enkä tarkoita tätä kommenttia mitenkään pahalla! jokaisen oma asiahan se on! ja onhan se ihanan rentouttavaa ja piristävää varsinkin kylminä ja pimeinä päivinä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tottakai voi tulla! En tarkoittanutkaan sitä, etteikö se lisäisi riskiä. :) Vaan sitä, että jos ihminen käy muutaman kerran solkussa, niin ei ihmiselle se syöpä pamahda yhtäkkiä. Tai en ole ainakaan kuullut että käy niin. :)

      Niin no mä en rusketu oikeestaan paljoakaan, edes kesällä... Sen takia hommaan nyt vähän pohjaväriä ihoon, jotta se sitten ruskettuisi paremmin! :) Ei ruskettuminen tai auringon ottaminen, tai solkussa käyminen todellakaan terveellistä ole ja se vanhentaa ihoa, mutta mä haluan nyt kokeilla että auttaako solkku ruskettumaan kesällä. :)

      Poista
  5. Paljon tsemppiä laskujen kanssa että alkaisivat meneen! :) Millanen se tunti oli? :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)