script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

sunny day

Whiii mikä maailman ihanin ilma! Tai ei ehkä ihan maailman ihanin, mutta ihana kuitenki! Aurinko paistaa ja lämmittää ja lumikin sulaa jo vähäsen :) Ei enää lunta kiitos, vaan tämmösii ilmoja!




Tänään oon ollut taas työharjottelussa ja päivä oli ihan ok. Nyt oon ilonen kyllä ku oon taas kotona ja meenkin ihan kohta päikkäreille. Äsken maksoin pari laskua ja tililtä hupeni jo hiukan rahoja, illalla suuntaan varmaan kaupunkiin. Tekisi niin mieli mennä kävelylle, mutta oon niin poikki etten kyllä jaksa, ehkä sitten illemmalla. :)




Syön tällähetkellä mun tonnikalasalaattia joka oli eväänä, koska en kerenny työharjottelussa syödä ku muutaman haarukallisen.

Muttaaaa nyt menen päikkäreille, UNIA :]

1 kommentti:

  1. Tänään oli kyllä tosi upee keli, harmi että mun päivä meni sisällä tenttiin lukiessa :(

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)