script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 25. tammikuuta 2012

koulua ja prinsessaleffaa

Heipsunkeipsun :) Mitäs teille kuuluu?Oon koulussa ja oon jopa pirteenä, koska sain nukuttua 8.5h pitkästä aikaa :)
Oltiin eilen Eerikan kanssa salilla ja treenasin jalat ja samalla vähän peppua, vatsat ja kädet. Salin jälkeen mentiin Roopen kanssa uimaan, oltiin ekaa kertaa yhessä uimahallissa :D
En jaksanut enää salin jälkeen mitenkää ihmeellisesti kuntoilla uimalla, joten istuskeltiin porealtaassa, hengailtiin terapia-altaassa ja vähän uitiin. Oli ihanaa päästä rentoutumaan treenin jälkeen. :)

Oon tässä samalla kun katotaan Prinsessa leffaa, unelmoinu pääsystä ulkomaille lomailemaan.
Pariisiin ois ihana päästä ♥
we♥it

we♥it


Mulle on tullu jo muutamia kysymyksiä, kiitos! Lisää otetaan vastaan mieluusti ja paljon! Eli toivon että jokainen mun lukijasta laittaisi edes yhden kysymyksen :) Onnistuuko?

ja nää kengät ois niiiin hienot... En oo vissii ainoo joka näistä unelmoi, koska monien muidenkin blogeissa on näitä vilahdellut.
♥ (kuva we♥it)

4 kommenttia:

  1. Haluaisin kuulla tuosta sun jalka ja peppu treenistä, mitä liikkeitä teit :) ?

    VastaaPoista
  2. Olisin tilannu noi korkkarit mut hinta oli hieman liian korkee, niin sinne jäi :< Tilasin sit noi toiset, jotka näkyy mun blogissakin, niin noitten 'tilalle' :D

    VastaaPoista
  3. Mä haluun noi forget your boyfriend kengät!! Muuten, lähetkö mun kans su aamuna dösällä rullailee valtteriin? :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)