script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

perjantai 27. tammikuuta 2012

kipee fiilis

En eilen tullu postailee, koska kärsin oksennustaudista. Keskiviikkoiltana siis oksentelin ja en menny eilen kouluun, koska oli viel aika kauhee olo. Vietin päiväni peiton alla lukien tai telkkua katsoen. 



Roope tuli neljän aikaa leffan kanssa :) Katottiin se ja makoiltiin vaan.
En tajuu miks tossa lukee ensi-ilta, vaik oon nähny ton leffan joskus pari vuotta sitten jo?
Raahauduin kauppaan myös, koska olin ihan kauhee nälkä, kun en ollu syöny koko päivänä mitään.. 
Ostin tonnikalasalaattiainekset, mehua, cosmon ja puhdistusliinoja




Aamulla mun työnantaja tekstas että mun 1v hoitotyttö on kuumeessa, pääsisinkö siis heti töihin, no mulla on kouluu joten meen vasta yheltä töihin. Oon siis klo 13-22:00 töissä tai jopa klo 13-00:00. 
No mutta rahaa tulee ja tottakai mä nyt kipeetä tyttöö meen hoitaa. :) 

Mun oli tarkotus tänää ennen töitä mennä ettii farkkuja ja muutenki vaatteita, mutta en nyt sit ehdi, joten toivon että ensviikolla pääsisin helsinkiin, koska tuskin lohjalla on mitää enää. 


1 kommentti:

  1. missä oot töissä?=) ja missä työpaikassa saa laillisesti tehi 11 tunnin työpäiviä?

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)