script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 22. marraskuuta 2011

winter

Mulla jatkuu tää talvinen ja joulunen postausaihe. Nimittäin mietin juuri tänään kuinka kivaa olisi, jos tulisi jo lunta. Aikaisempina vuosina olen suunnilleen INHONNUT talvea, koska en oo koskaan ollu mikään himoluistelija, en oo koskaan lasketellut ja hiihdin viimeksi varmaan 10vuotta sitten. Eli mielestäni talvisin ei oo ollut mitään tekemistä.
Mutta nyt oon alkanut miettimään talven hyviä puolia:

1. Mielestäni talvi on ehkä romanttisin vuodenaika Voi käpertyä toisen kainaloon katsomaan leffaa ja takkatuli sekä kynttilät tekevät romanttisen fiiliksen myös.
2. Talvisin voi katsella aamuisin ikkunasta ja huomata kuinka kaunista ulkona on. Mielestäni kesällä on myös kaunista, mutta talvella on niiiin erilaista. Varsinkin pikkupakkasella kun hanki kimaltelee, aurinko paistaa ja ikkunassa on jääkukkia
3. Talvisin voi tehdä retkiä jäälle, istua siellä, juoda lämmintä kaakaota ja vain nauttia olostaan.
4. Ihailen aina kauniita kuvia talvisesta luonnosta. Pupujen jäljet, kimalteleva hanki yms. Niin kaunista. :)

Ja viimeisenä mutta parhaimpana: Joulu, Uusi Vuosi ja minun synttärit
Olette varmasti huomannut että rakastan joulua ja se onkin parhain juhlapyhä koko vuodessa!
Uusi Vuosi on ihana myös: Raketit, ystävät, juhlat, ruoka ja juoma.
Ja niin, 19.1.: minun 18v synttärit! Kaikki kolme mahtavaa juttua kuukauden sisällä, ihanaa!


Mulla on itselleni muutama juttu jotka tahtoisin toteuttaa tämän talven aikana:
1. Tahdon lasketella ensimmäisen kerran elämässäni! Joka vuosi mun on pitänyt mennä kokeilemaan, mutta oon pelännyt kaatumista ja sitä että kaikki nauraa mulle...... :D
2. Tahdon liikkua talvella enemmän ja nauttia pakkasistakin. Esim. kävelyretket jäällä.
3. Mennä hiihtämään ja luistelemaan!! Mulla on uudet luistimet ja sukset saan lainaksi puoliäidiltäni jos tahdon, eli mikä estää? No ei mikään!

Mitä te pidätte talvesta? Inhokki vai suosikki? :)

3 kommenttia:

  1. En tykkää talvesta jos on -25 eli liian kylmä, muuten se on ihanaa kun saa just käpertyä kullan kainaloon lämpimään niin kun sanoit. Tykkään ite lasketella mut näinä vuosina se on jääny vähän vähemmälle, En tiedä osaanko ees enää.. Kummilla aoit mennä kokeilemaan laudalla vai suksilla? Joulu on ihanaa aikaa valoja, kynttilöitä ym.. Aiotko pitää isot 18-vuotis juhlat? :):)

    VastaaPoista
  2. Tintti: En mäkää tykkää jos on liian kylmä :)
    Kummilla on helpompi? Laudalla vai suksilla? :)
    En tiedä viel pidänkö isot, mut sua olis kyl kiva nähdä! :)

    VastaaPoista
  3. No se varmaan riippuu ihan ihmisestä.. Ite alotin suksilla on kuulemma helpompaa, haluisin kans kokeilla lautaa mut kaikki nauraa jos kaatuilen siel :D Olis kiva nähdä pitkäst aikaa :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)