script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

torstai 24. marraskuuta 2011

And everyone wants to know they're not alone

Moiksista. Mulla oli tänään iltavuoro ja sain nukkua ihanan pitkään! Mulla on ollu varmaan viikon ihan mustat silmänaluset ja eilen Roope niistä huomauttikin muutamaan otteeseen. En oo saanu vaan nukuttua hyvin :(
Viimeyönä kuitenkin nukuin pitkästä aikaa hyvin! Mulla oli illalla taas tosi kylmä ja nukuin viltillä ja KAHDELLA peitolla, sen lisäksi mulla oli vielä lämpösukat ja yövaatteet päällä (joka on tosi harvinaista mulle)
Lähtihän ne sukat kyllä jossain vaiheessa yötä pois jalasta ja vilttikin.
Meillä ei ees pitäis olla kylmä, kun äiti lämmittää varaavaa takkaa usein ja kuitenkin kaikki patterit päällä, mutta mä vaan palelen :D
Hello Kitty lämpösukat ♥

Eilen käytiin murun kanssa Pressossa kahvilla pitkästä aikaa. Ostin vuoden ensimmäisen glögini ja sen seurana pari piparia ♥ Tuli heti kiva olo kun sai jouluherkkuja. Sanoinkin Roopelle että tätä on odotettu taas vuosi. :)

Ostin eilen pitkästä aikaa vanilja ja persikkarahkaa jotka söin äsken, niiin namia! Rakastuin tohon persikkarahkaan :)
Mun rahkat ja Roopen Panna Cotta :)

Ainiin, huomenna on työharjoittelussa viimeinen päivä ja loppuarviointi on silloin! Minkäköhän numeron saan? Veikkaan että H2 :( En ennen ollu ees mitenkää pettyny huonoihin numeroihin (ei sillä että 2 olis huono, sehän on sama kun 7-8) mutta nykyään haluan saada kokeista hyviä numeroita ja varsinkin työharjoitteluista! Jänskättää paljon :)
Tein aamulla evääksi tonnikalasalaattia ♥

Huomenna lähdetään Hankoon, enkä ookkaan Roopella ollut moneen viikkoon. Ihan kiva nähdä hänen perhettään ja meidän kavereita hangosta. :) Mennäänkin taas ystävällemme Joonakselle istumaan iltaa lauantaina ja saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan :P Mulla olis semmonen bilefiilis!

Tänään on muuten tasan kuukausi jouluun!! Onneksi se kuukausi menee nopeesti ainakin mulla, kun on lastenhoitoa, pitäis käydä tutustumassa yhteen kehitysvammaisten hoitokotiin ja ajattelin ilmoittaa itseni rekryyn, eli luultavasti keikkahommia myös vanhusten palvelutaloihin tiedossa. Pakko saada rahaa.
Onkos teillä tiedossa jotain keikkahommia? :)

Laitoin niitä jouluvaloja:


Tuo mulla on ollu jo viimejoulusta asti :D



Nickelback ♥:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)