script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 21. marraskuuta 2011

moneymoneymoney..

Heissan. :) Eilen en pystyny tulla enää postailemaan, sillä olin yötä puoliäidilläni.
Tultiin siis eilen Tampereelta kotia ja menin sitten Roopen luokse asuntolaan. :) Oli ihan kiva olla hetki ihan kahdestaan.

Tänään oon ollut vaan koulussa ja niin, sain enkunkokeesta H2! :] Oon tyytyväinen, sillä en ollut lukenut yhtään kokeeseen. Sain myös enkusta numeroksi H2.

Meen ihan kohta uuteen paikkaan hoitamaan lapsia. :) Tuli tänään jo hieman paniikki, kun sain tietää että alkaakin työt vasta ensiviikolla, eikä mulla ole eurookaan rahaa. Noh, tekstailin sitten kaikille joiden lapsia oon hoitanut tai jotka on pyytänyt, että hoidan, ja menen tänään kolmeksi tunniksi yhteen perheeseen. :) Saanhan mä siitä ainakin jonkun verran rahaa. :)

Jänskättää kyllä hiukan, kun en oo kertaakaan siinä perheessä ollut, joten en tiedä minkälaisia lapsia on yms. :) Mut lapset on ihania, joten kyllähän se hyvin menee.

Tajusin just tänään, että mun pitäis hankkia kunnolliset ulkoiluhousut talveksi, sillä lapsien kanssa kuitenkin tarvitsee joskus olla ulkonakin. Onhan mulla lasketteluhousut, mutta ne on hiukan pienet.
Ulkoiluhousujen lisäksi mun pitäis hankkia kengät, farkut tai paritkin, paitoja ja neuleita ymsymsyms..... Ja pelkästään noiden lisäksi pitää ostella joululahjoja, joten rahaa tarvitsen! Musta kyllä tuntuu, että ostan muille lahjoja ja itselleni vasta joulun jälkeen alennusmyynneistä. :)
weheartit

Oon huomannut, että monet on tehny tänne blogiin ns. listan joulupukille. Ja kun itse yritin kovin miettiä, että mitä tahtoisin lahjaksi, niin en keksinyt melkeen mitään.. Toki olisi kiva saada uusi kännykkä, järkkäri ja rahaa, mutta ei ole mitään semmoista mitä OIKEASTI tarvitsen. Enkä ole esittänyt kenellekkään mitään joulutoiveita, niinkun yleensä teen.
Mutta kuitenkin, aattelin nyt tehä jonkunlaisen listan joulupukille ja teen siitä oman postauksen illalla!



2 kommenttia:

  1. Lastenvahtiminen on kivaa ja helppo rahaa.. Tollasseen duunin mäki haluun!! :)

    VastaaPoista
  2. On se kyllä kivaa, mutta ei aina niin helppoo. :) Esim tuolla paikassa oli aika villejä lapsia, niin se on aika rankkaa, mutta elämä on. :D
    Laita lehteen tms ilmotus? :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)