script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

torstai 15. syyskuuta 2011

my day

Tänään ei oo tapahtunu mitään ihmeellistä oikeastaan. Aamu tosin alko taas loistavasti kuten edellisessä postauksessa kerroin. Menin sitte 8:05 dösällä mutta meinasin myöhästyy siitäki! Olin jo kävelemässä pysäkille, kun muistin että "Ainiin, ne työharjottelupaperit!!!!" Kipitin sitten iloisesti korkkareilla ihan täysii himaan ja sieltä takas pysäkille. Voin kertoo että mun jalkoihin sattu aika paljon ku melkeenpä juoksin.
Menin vähän myöhässä kouluun ja siel tehtii vaan näyttösuunnitelmaa, päästiin 4h aikasemmin ku mitä lukkaris luki. :]
Koulun jälkee menin sairaalaan ja lähettii Roopen kanssa Citymarkettiin. Roope löys ittelleen ihanan ruutupaidan sekä lakkaa&muotovaahtoo.. Mä löysin ihanan sormuksen ♥ love it. Oli pakko ostaa ku oli halpaki (: Ja taas oli jalat kipeet korkkareilla kävelystä, noh omapa oli vikani ku ne päätin laittaa jalkaan kokopäiväksi :D Sairaalassa odotti mua myös yllätys: Hellokitty kouluvälineet jotka Roopen mamma oli ostanu mulle♥


Mun ihana penaali ♥

Keskimmäinen sormus Citymarket 3.99e. Käsikorut Kultajousesta n. 50-70e

Sormus lähempää

Mun ihanat kouluvälineet  ♥
Nyt meen kattoo ehkäpä hetkeks telkkua ja sit nukkumaan, vaikka huomenna onki vapaapäivä nii väsyttää niiiin paljon.. Ja kaikenlisäks joudun nukkumaan yksin taas :( Pääsispä Roope jo pois sairaalasta, mutta viel ainaki kaks viikkoo.. :(

1 kommentti:

  1. Toi starburgs mikä lie kahvi on ihan superhyvää! :) Heii voitko auttaa mua? :(, kato mun uusin postaus :D

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)