script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

perjantai 16. syyskuuta 2011

Ei suru tahdo ketään rikkoa, se on vain vähän aikaa kylässä

♥Vapaa päivä jeee :) 
Aamu alko mamman hiustenlaitolla kun se lähti mun serkkujen kanssa Habitare -messuille Helsinkiin. Mun piti lähtee mukaan mutta en yksinkertasesti jaksanu nousta ylös. Olis kyllä ollu kiva nähä kaikkii uusii sisustusjuttuja mutta päätin silti jäädä nukkumaan vielä hetkeks. 
Kerkesin nukahtaa ja sitte Roope soitti että se pääsee ehkä jo ma pois sairaalasta!! :) Jee pääisispä. En saanu enää unta ja menin kattomaan telkkuu & syömää aamupalaa. Sitte viel siivosin&imuroin ja lähin kohti sairaalaa. Ja täällä mä nyt oon. Käytiin äsken subissa syömässä, nams :) 
:DDD pallokala

kultsi ilosena ku pääs ulos taas:)

subway!!! nam



8 kommenttia:

  1. Näytät vähän myyrältä tos ekas kuvas:) Voit arvata keneltä tää komppi on:D

    VastaaPoista
  2. Mikä on sun lemppari subi ja mitä kaikkea se sisältää ? :)

    VastaaPoista
  3. toi eka kuva!!!! hyi, säikähdin

    VastaaPoista
  4. ano1: arvasin kyllä maar, rakkahani ♥ onks tää ekakerta ku kommaat tänne? :)

    VastaaPoista
  5. Ano2: Mun ihan ykköslemppari subi on Kana teriyaki ja otan aina vaaleen leivän (tiedän, pitäis ottaa täysjyvä tms..) ja sitte kasviksii otan: jäävuorisalaatti, kurkku, paprika, oliivi ja joskus tomaatti.
    Tykkään myös subway clubista, sen söin eilen, samoilla täytteillä ja leivällä. :) En oo oikeestaan maistanu ku clubii, teriyakii, paahdettuu kananrintaa jajaja nii, siinä ne tais olla :D
    Mikä on sun lemppari? :)

    VastaaPoista
  6. On eka kerta, kun kommentoin:D Voisin useamminkin kommentoida kyl:) Joka kerta, kun kirjoitat, aina luen.. Tykkään blogistasi:)Näin myös tiedän mitä sulle kuuluu ja mitä touhuat vaikka tiedän sen myös soittamalla:)

    VastaaPoista
  7. :) voisit jooo. ja nii, ku en mä jaksa ikinä puhelimes kertoo mitää oon laiska :D nii sit täältä voit lukea :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)