script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 26. syyskuuta 2011

mondaaaay

Nyt on viikonloppu ohi, arki alkanut ja mulla oli tosi kiva viikonloppu! :)  
Perjantaina vaan löhöiltiin Roopen kanssa. Siitä ei ookkaan sitten mitään kerrottavaa. Katottiin telkkua, juteltiin ja oltiin vaan lähekkäin.
Lauantaina leivottiin omenapiirakka ja vietettiin leffailtaa parin kaverin kanssa, oli kiva nähä pitkästä aikaa heitä! :) Katottiin mm. Scream 4 ja oli ihan hyvä :) mun mielestäni aika samanlainen kun ne kaikki muutkin.




Lauantaina käytiin Hangon K-hallissa ostamassa herkkuja iltaa varten. Olin kävelemässä yhtä käytävää, kun yhtäkkii kaaduin selälteen. Joku oli ilmeisesti tiputtanut kananmunia lattialle, se käytävä oli ihan limanen ja niin oli mun vaatteetkin!!! Oli sitten kiva kävellä niillä vaatteilla Hangossa... Kävin valittamassa asiasta myyjälle, jos vaikka saisin korvauksia, noh hänpä totesi vain että "jaha, mä sanon siivoojalle." Soitin Roopen mammal ja se kuulemma soittaa jollekkin tyypille asiasta. Mun ihanat mustat saapikkaat on pilalla!!! :(

Lauantaina ei sitten onneks muuta kummalista tapahtunut, mitä nyt tuli kuntoiltuu ja käveltyy taas muutamii kilometrejä, valvottuu myöhään ja syötyy tortilloja.

Sunnuntaina vietettiin Roopen 17v synttäreitä ja oi niitä herkkuja... Söin massun kyllä täyteen :D Mamma haki mut Hangosta ja käytiin viel mun tädillä Lappohjassa. Loppuillan siivosin mun huonetta ja oon ilonen kun sain sen tehtyy :) 





Tänään Roopen äiti tekstasi että hän on puhunut myymäläpäälikön kanssa ja meen perjantaina käymään siellä, vien kengät niille ja ne korvaa ne. :] Myymäläpäälikkö oli kuulemma järkyttynyt asiasta kun Roopen äiti oli kertonut koko jutun. 
Mun kameranlaturi on löytyny!! Eerika tänää kerto että se oli löytyny sittenki niiden mökiltä, jostain sohvan välistä? :D jeeeeee, saan sen ehk jo ke ku meen varmaan Eerikal yöks :]


Nyt meen nukkumaan, että jaksan huomenna taas klo 7 olla pirteenä työharjottelussa! Hyväää yötä kaikille!!!

16 kommenttia:

  1. Se oli voita ja mä levitin sitä sinne :D Sorii, piti tehä jekku yks paikalliselle mannelle :P (En kerro kuka, roope tietää) ;D

    VastaaPoista
  2. Hahahahaha kiitos illan nauruista !! :DD

    VastaaPoista
  3. Ano2: Okei, mutta mille nauroit? :D

    VastaaPoista
  4. ku pyydät niistä kengistä korvauksii ni sano niitten kenkien hinta sit enemmän mitä ne on ollu ja sanot kaikkee et sun selkä on kipee yms, ni saat varmasti enemmän korvauksii :P heheh mä opiskelen just noit korvau juttui koulussa :DD

    VastaaPoista
  5. Mitä nois lohijutuis on:) Sitku tuutte meille ni saat tehä niitä:) T:Laura siskosi.

    VastaaPoista
  6. RUOKAAAAAAAAAA oikeesti mitä helvettiä mitkä bileet nää on ollu????? jos noi on synttäreilt ni mäki haluun äidin joka tekee tollasii mulle

    VastaaPoista
  7. Mindi: Hahha nii vois kyl! :DD kiero nainen ;]

    VastaaPoista
  8. Laura: Ööö, saaristolaisleipää, sitte varmaanki kraavilohta tai kylmäsavu, ja sitte tillii tai persiljaa :D En muista kunnol

    VastaaPoista
  9. Nea: hahaha, on se Sari aikamoinen leipuri :DD

    VastaaPoista
  10. laitoin sulle haasteen käyhän katsomassa se mun blogista ! (:

    VastaaPoista
  11. kiva blogi sulla, kivoi kuvii (:

    http://wwakeupandstartliving.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. Hei,sulla on kiva blogi ja hyviä kuvia,tässä jonkin aikaa jo seuraillut :)! käy ihmees jos kiinnostaa vilkasee tätä blogii,oon vasta aloitellut jote lukijoita kaipais :)
    http://veerajuu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. Hei todella viihtysä ja hyvä blogi sulla,täs jonkin aikaa seuraillut :)!
    http://veerajuu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  14. Hei, kiitos!! :) Käynpä kurkkaamassa sun blogiasi.

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)