script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

torstai 1. syyskuuta 2011

Minä lupaan olla sinulle se ainoa

Moitsis. En oo hetkeen postaillu koska en yksinkertasesti oo jaksanu töiden jälkeen tehä mitääään. Oon kyl joka päivä avannu tän "Uusi teksti" mut en oo saanu mitään kirjotettua.
Elikkäs oon nyt ollu työharjottelussa, eikä se ookkaa ollu nii kauheeta, oikeestaan ihan kivaa!
Oon joka aamu menny klo 07:00 ja päässy 14:00, sitte klo 15:00 oon menny lapsii hoitaa, aluks toi on rankkaa, mut sittenku rytmiin tottuu ni alkaa helpottuu :) Tänää sain palkan jo jee :P
Tänään oli myös tullu h&m vaatteet, sekin on jeeeeee!! Huomenna ku meen Hankoon ni saan ne :) Oon nii innoissani.
Ajattelin mennä ostaa uudet collagehousut koska mun nykyset on aivan järkyttäväs kunnossa. Tartteisin myös meikkejä, ehdotelkaa mulle jotain hyviä, kiitoooos!

 Ihanaa musiikkia tähän synkkään iltaan ♥ Oisin halunnu laittaa viel Teleks - Älä etsi mua, mutten löytäny sitä youtubesta :<

Tässä vähä vaatteita, laukkuja, koruja ja kenkiä joita haluaaaan! En kattonu hintoja joten tuskinpa saan noista puoliakaan :D


Kengät www.nelly.com (Turkoosit www.bubbleroom.fi)

6 kommenttia:

  1. Noi kengät ja laukut aijai, tykkään noista kaikista ihan hirveesti 8)

    VastaaPoista
  2. olalaa, mäki voisin tahtoa koko ton listan (;

    VastaaPoista
  3. kiva tuo kollaasi :) blogissani on arvonta, osallistu sinäkin jos tahdot!

    http://diamondgirl-janika.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Kiitos, tykkään itekki :) Osallistuin!

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)