script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 28. elokuuta 2011

You can never say never

Heipsunkeipsun. :] Olin viikonlopun hangossa (yllätys..) hoitamassa Roopee, kun ei sen selkä oo vieläkää parempi. Ja mun viikonloppu on menny nukkuessa, syödessä luumuja, banaaneja, viinirypäleitä ja nektariineja ♥ +vähä kaikkee muutaki safkaa tietenkiiiiiiin ja kattoessa leffoja&The mentalistii! Ja vaikka oon levänny koko vklp nii silti väsyttää vieläki..
Tiistaina alkaa työharjottelu ja mua oikeesti pelottaa iha älyttömästi, kuten aika monii muitakin meijän luokkalaisii. Ja ku tiiän mitä siel th:s pitää tehä, ni alkaa pikkuhiljaa tuntuu että ei oo ihan mun juttu tää kotihoito, mut tiistainahan sen sitte näkee. :)
Oon myös vklp pitäny konevapaata joten en oo kirjotellu blogiiin ja siks on jääny tosta blogihaasteesta päivii väliin, joten kirjotan nyt kolme päivää siitä!

Day 5 - Mitä rakkaus on?

Mitä rakkaus on.... Siinäpä kysymys johon voi vastaa miljoonalla eritavalla ja jokasella ihmisellä on erilaisii mielipiteitä. Mun mielestä kuitenkin rakkaus on sitä, että pystyy olemaan niiiiin luonnollisesti ja miten tahansa toisen seurassa. Vaikka olis ihan sairas mahatauti tms, niin voit yrjöö toisen vieressä häpeilemättä. Eli et häpee ittees mitenkään kun oot sen toisen kanssa. Rakkaus on myös sitä, että luotat toiseen ihmiseen tilanteessa kun tilanteessa. Uskallat kertoo asioita sille ihmiselle, mitä muille ihmisille et välttämättä uskaltais kertoo. Rakkaus on sitä (Kuten Jaana totesi) että vie toisen luo hammasharjan. Jossain vaiheessa huomaakin, että toisen ihmisen luona onkin puolet omaisuudesta.
Rakkautta on kuitenkin erilaista. Rakkaus ystävää kohtaan on eriasia kuin rakkaus kumppania kohtaan. Ystävärakkaus tuntuu luontevalta, luotettavalta ja ystävälle voi kertoa kaiken. Joskus kuitenkin rakkaus loppuu, vaikka ei haluaisi, jokainen ihminen löytää kuitenkin uusia ystäviä jossain vaiheessa elämää. :)
Rakkaus kumppania kohtaan on myös luontevaa, luotettavaa (useimmissa tapauksissa) ja sekin voi loppua, mutta jos hyvin käy, niin rakkaus on elinikäistä.
Siinä mun mielipide rakkaudesta.

"Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt
elämään; valitse se jota ilman et voi elää."

Day 6 - Minun päiväni

Mun päiväni on tänään sujunut ihan hyvin, tosin jouduin lähtemään Hangosta kun huomenna on kouluu :(
Heräsin aamulla n. klo 10 ja alettiin katsomaan The Mentalistia, ja noin klo 14 asti makoiltiin sängyssä.
Klo 14 lähdin Roopen perheen kanssa Itämeri markkinoille ja kauppaan, sen jälkeen tein spaghettia&jauhelihakastiketta. Markkinoilta en löytänyt mitään, olishan siellä ollut kivoja toppeja yms, mutta hinnat oli ihan järisyttävät.... Meinasin sortua ostamaan Hello kitty krääsää mutta enpäs ostanut ja oon ylpee ittestäni!! Sen jälkeen katsoin leffaa hetken ja menin makoilemaan Roopen viereen uudestaan. Lakkasin kynnet ja lähdin klo 18:10 junalla kohti Karjaata.. Nyt oon ollu himassa, selaillu Ikean kuvastoo ja Jyskin lehtee. Äsken myös sain tietää että saan luultavasti aika halvalla äitin kaverilta keittiönpöydän&tuolit :P
Tällähetkellä mua väyttää ihan älyttömästi ja  taidan mennä kohta nukkumaaaan.

Day 7 - Paras ystäväni

Mulla ei ole yhtä parasta ystävää vaan monia hyviä ystäviä. Hyviin ystäviini kuuluu ihmisiä jotka oon tuntenut kauan ja sellaisia joihin olen tutustunut vasta vuoden sisällä. Monet mun ystävistä on toisissa kouluissa, mutta se ei haittaa. Vaikka ei nähä kun joskus harvoin, niin ystävyys säilyy silti. Ja joka kerta kun nähdään, nii voidaan jutella ihan kaikesta maan ja taivaan välillä.

"Ystävä on hän, joka työntää sinut matkaan kun epäröit, luottaa kun et itse luota. Ystävä on hän, joka näkee, mihin pystyt, haastaa hyviin muutoksiin ja auttaa tunnistamaan oman tiesi. Ystävä on hän, joka kysyy oikeita kysymyksiä, jotka ohjaavat eteenpäin, kun pelkäät menettäneesi suunnan. Ystävä on hän, joka toivoo sinulle vain parasta, uskoo unelmiisi ja antaa siivet lentää niitä kohti."

Toi oli musta hyvin sanottu :] Nyt meen nukkumaan, unia kaikille! 

3 kommenttia:

  1. Rakkautta on todellaki vaikee kuvailla, mut sä onnistuit hyvin :) ja toi hammasharja juttu on ehkä söpöin mitä oon ikinä kuullu :D en muista mistä kuulin sen ekaa kertaa mut muistan sen aina!

    VastaaPoista
  2. Älä pelkää kotihoitoa! :D Mäki pelkäsin alkuun tosi paljon mut täl hetkel oon töissä kotihoidossa, tykkään kovin :)

    VastaaPoista
  3. Haha, no tällä hetkellä pelkään ihan hitosti! :D mut ehkä se siitä :P

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)