script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

torstai 25. elokuuta 2011

Minä seison vierelläsi sun, vaikka maailma hukkuisi hulluuteen

Tämän ihanuuden ostin Lohjan Keskuskirpputorilta tänään ja makso 2e!! +Kirppusista ostin Hello Kitty tarroja jotka koristaa nyt mun puhelinta :]

Jeejee, huomenna on jo perjantai! Pääsen 13:45 koulusta ja pitäis olla hakemassa 1lk tyttöö kahen aikaan, hmm.. Aika tiukoil menee toi aika :D Ja neljän jälkee lähenki hankoon ja nään murusen :)
Kävin tänään siis meijän luokkalaisten kanssa lohjan keskuskirppiksel, siel ei ollu enää mun unisiepparii :(:(:( Kengät oli mut ei ollu tarpeeks rahaa, joten päätin sitten ostaa ton Hello Kitty kangaskassin. Ihan uus ja noit oli monii erilaisii, mutta päädyin tohon sitte :P
Myöhemmin iltapäiväl käytii sitte kirppusilla joka sijaitsee ojamolla, ja siellä oli näit samoja kynsituotteita ku Hangon kirppikselläki, meinasin ostaa sellasia koristehedelmiä kynsiin, mutta piheys iski.. :D
Loppupäivän vietinki sit ystäväni Jennan kanssa ja oli kyllä kivaaa :D :) Ja en kuluttanu ees yhtään rahaa, saatto johtuu siitä ettei sitä enää ollu ku pari euroo....

DAY 3 - Tätä olen syönyt tänään


Mä oon syönyt tänää koulussa täytettyy kesäkurpitsaa, nam! +jauhelihapihvin, perunaa, salaattii, ja kastiketta. En kyllä tykänny siitä pihvistä.
Sitten illemmalla söin Jennan kanssa kanaa ja riisii vähän, ei ollu kauhee nälkä viel.
Ja nyt voisinkin mennä syömään iltapalana Bran flakesii ja maitooooooo.
Ainiin ja söin mä palan toscakakkuuki koulussa :)

Saan ystävältäni ilmaseksi vaaleen beigen nojatuolin jee, ja toiselta saan ilmaseksi tv-tason, ku ne on saanu ne ilmaseks eikä tee mitään niillä :] Kohta mulla on kaikki tarvittavat huonekalut paitsi keittiönpöytä+tuolit ja muutama muu pöytä, hyllykkö jne. :) En toki viel oo muuttamassa, mutta ens vuoden puolella tällä näkymällä ois muutto eessä :P Jos siis opiskelija-asunnon saan tai jonkun kivan yksiön.

Mut nyt The Mentalist ja sit untenmaille, ÖITÄ!


3 kommenttia:

  1. onks sul tullu joku into käydä kirppareilla? :) ja eks sul oo koskaa rahaa, ku kuulostaa vähän siltä?

    VastaaPoista
  2. Mun blogissa olisi sulle pieni tunnustus :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: On tullu tai onha mul jo aikasemminki ollu mut ei oo koskaa tullu lähettyy :) Ja onha mulla rahaa ku töissä käyn, mutta oon tuhlaileva ja sitä rahaa menee yhtä paljo ku tulee.. :D

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)