script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 22. elokuuta 2011

A secret's safe behind a pretty smile

MOIKS. Näin että eräs kaverini oli alkanu tekee tällästä Blogihaaste juttuu, ni mäki päätin tehä  :D Eli saatte tietää musta enemmän :]
 
Day 1 - Esittele itsesi.

Elikkäs siiis.... Olen Karoliina ja asun Lohjalla, Perttilässä. Olen 17 vuotta ja täytän 18 ensi vuoden tammikuussa jeeee. :] Mä en harrasta tällä hetkellä mitään ihmeellistä. Käyn lenkillä, salilla, kävelyillä MUTTA oon aatellu alottaa jonkun säännöllisen harrastuksen! Säbää tai fudista nyt enite haluaisin harrastaa, mutta mun polveni ei kestäis sitä.. :/ Ehkä viel joskus.
Mä opiskelen lähihoitajaksi ja aion erikoistuu ens vuonna lapsiin&nuoriin tai sitten mielenterveyteen&päihteisiin, eli mun päässäni mun tulevaisuuteni kuulostaa tältä: Mies, lapsi(a), lemmikkejä, talo, auto, rahaa silleen että tulee toimeen ja mielellään ylimäärästäkin. Läheisiin kuuluu sillonkin perheeni ja muutama hyvä ystävä ja kavereita.  Ja ammatiltani tulevaisuudessa olisin mielellää sosionomi, kosmetologi, toimittaja tjtn... Kaikki noi ammatit eroo tosi paljon toisistaan mutta totuus on että noi kaikki kiinnostaa mua. :]
Mä seurustelen Roopen kanssa ja ollaan oltu yhessä nyt joku 7kk. Ja oon tosi onnellinen Roopen kanssa, mutta muuten en tällä hetkellä oo sitte niin onnellinen. But that's okay!
Haluaisin muuttaa pois Lohjaltaaa, mielellää TAMPEREELLE! Rakastan sitä kaupunkia :] Siellä on kaikki mitä haluun ja sinne lähen mahd. nopeesti, kunhan nyt eka valmistun.
Tykkään shoppailusta, kynsienlaitosta, kuvailusta (jonka takia haluaisin järkkärin but no money, no honey), HYVÄSTÄ ruuasta (Oon oikeesti tosi nirso vaikka luulin etten oo..) ja tykkään tehä ruokaa, lenkkeilystä ja siitä ku huomaa että on kunto kasvanu tms.
Tykkään myös siitä että oon läheinen ihmisten kanssa jotka oon tuntenu n. 3 vuotiaasta asti :] Tykkään musiikista, lukemisesta, kesästä, hello kitystä ja niin monista muista asioista...


Eiköhän siinä tullu ihan tarpeeks juttui :]

15 kommenttia:

  1. vali vali vali, pliis, omaan elämänlaatuu ja siihen onnellisuuteen voi vaikuttaa itse..tee asioille jotain jos on asiat huonosti, ja kannattaa aloittaa se muutos ensin itsestänsä ennenkuin muita miettii.

    VastaaPoista
  2. ÖÖÖ :DD saanko nyt kysyy mitä kohtaa tässä tekstissä tolla tarkotit? Mun mielestä en pahemmin VALITTANUT mistään asiasta :DDD

    VastaaPoista
  3. Ja en ymmärrä miten toi ' kannattaa aloittaa se muutos ensin itsestänsä ennenkuin muita miettii. ' liitty mihinkään tossa tekstissä? Mä totesin yhellä sivulauseella että ' mutta muuten en sitten ookkaa nii onnellinen, BUT THATS OKAY! ' :D

    VastaaPoista
  4. Huh, oikee pistää naurattaa nää kommentit taas. Mun tietääkseni blogi on semmonen paikka, missä voi kirjottaa just siitä, miltä tuntuu. En kyllä tässä(kään) blogimerkinnässä huomannu valituksen valitusta, kunhan kirjottaja totee ettei kaikki oo hyvin. Asiasta ei puhuta maininnan jälkeen mitään, joten mitähän ensimmäinen anonyymi itse siellä valittaa..
    Pakko vielä kysyä, että mistäs tiedät, onko kirjottaja jotain asioillensa tehnytkin..
    "tee asioille jotain jos on asiat huonost" :DD huoh, säälittävää. Kannattaa ensin ottaa asioista selvää, ennenkun tulee jakelemaan julkiseen blogiin "elämän hyviä vinkkejä"... Meeppäs koittaa ettii blogieja, joissa kirjoitetaan omasta elämästä, ja joissa ei valiteta mistään. Sulla on varmaan täydellinen elämä :)) kiitti mo.

    VastaaPoista
  5. en tarkoittanut vain tätä tekstiä, valitat yleensäkkin melkein koko ajan kaikesta ja aikalailla luulet että kaikki huono johtuu vain muista-.- sitä että älä syyttele selän takana muita sinun omista teoistasi ja valinnoistasi, myös sinussa voi olla vikaa.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, kiitos kommentistasi! Ja en vois paremmin ite sanoo tota mitä sä sanoit :] Toivottavasti nyt joku/jotkut anonyymit tajuavat pistää vähän valoja päälle :D

    VastaaPoista
  7. Anonyymi jälkimmäinen, Must alkaa tuntuu ettet oo pelkkä anonyymi vaan ihminen jonka tunnen :) Ja niin tiiän, oon aika usein tosi negatiivinen, ja en todellakaan luule että kaikki johtuu vaan muista :D

    VastaaPoista
  8. Ja toi negatiivisuus, on asia jota haluaisin kehittää ittessäni toiseen suuntaa, tavallaa et löytäisin itteni sisältä sen positiivisen ihmisen :) Ja se että asiat joiden takia nyt on tapahtunu muita asioita, niin ei tosiaankaan johdu kokonaan muista, mutta ei myöskään kokonaan musta. Ihmiset kasvaa ja erkanee toisistaan, jotkut ei, jotkut joo. Ja ehkä mä kasvoin ja erkanin.

    VastaaPoista
  9. onpa taas fiksua kommenttia tolta ekalta anolta, en mäkään tässä huomannut mitään valittavaa sävyä :DD

    VastaaPoista
  10. Jollain taitaa olla hiekkaa pillussa

    VastaaPoista
  11. no äske leikkisin hiekkalaatikol.. ai mut et tainnu puhuu mulle? ;D

    VastaaPoista
  12. hihhiii :D tahdon jo kirppikselle mutta ei oo rahaaaaaaa

    VastaaPoista
  13. Kiva teksti :>

    älä enää mainitse mua sun blogeissa kuiteskaa :D

    - pupu

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)