script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 21. elokuuta 2011

I don't want to sleep alone

Sunnuntai ilta/yö, ihan sama mutta mä en saa unta. :| Huomenna on kouluu taas, ja nään ehkäpä Ellaa. Ajateltii mennä kiertelee vähä kauppoi ja ehkä käymää kirppiksellä, kummallakaan ei ole rahaa mutta mihinkäs sitä tarvitaan, aina voi haaveilla. :]
En oo oikeestaan koko vklp tehny mitään ihmeellistä. Oon hoitanu Roopee ja pukenu sille sukatki jalkaan, ku ei se ressu pysty tekee mitään :( Onneks huomenna se pääsee T-saareen kuvauksiin ja tollai, jos sit vaik selveis mikä sen selässä on :) Käytiin me kattomassa niiden säbäjoukkueen pari peliä jotka ne voitti, jee hyvä!
Sit kävin siellä kirppiksellä ja säästärissä, muokkasin tätä blogiani, oon lueskellu muiden blogeja jajaja syöny ihania ruokia!!! Miksei mun isi osaa kokata niin hyvin ku Roopen isi?
Tän illan oon kuluttanu kynsiäni koristellessa ja lakatessa. (Huomenna tulee kuva.) Oon myös keskustellu ystävieni kanssa asioista ja yks ystävistäni lainaa mulle huomenna kameraa, jeee ;-) Kiitos Jenna! Eli siis saan vihdoin jotain uusia kuvia blogiin ja voin vaikka tehdä meikkipostauksen.
Meikeistä muuten.. Osaatteko suositella jotain hyvää Eyelineriä? Annoin tänään just mun eyelinerin Roopen äitille, koska oon varmaanki allerginen sille. Alkaa joka kerta sattuu luomiin ihan helkkaristi kun laitan sitä ;s Tää oli merkiltään Rimmelin Glam Eyes eyeliner.

Ehkä mä nyt yritän alkaa nukkuu...Hyväää yötä kaikille!

(Kuva www.weheartit.com)

8 kommenttia:

  1. Ole hyvä <3 Tiiäkkö, mullaki on Rimmelin eyelineriä ja joskus, tosi harvoin kylläkin, se alkaa sillee polttaa ja kirvelee luomia. Aattelin ostaa seuraavaks wet n wildin, oon kuullu juoruu et se ois hyvä!Ole hyvä <3 Tiiäkkö, mullaki on Rimmelin eyelineriä ja joskus, tosi harvoin kylläkin, se alkaa sillee polttaa ja kirvelee luomia. Aattelin ostaa seuraavaks wet n wildin, oon kuullu juoruu et se ois hyvä!

    VastaaPoista
  2. yksin ei ole kiva nukkua :( en pystyisi kuvittelemaankaan nukkuvani ilman tuota ihanaa poikaystävääni vieressäni, yötäkään :)

    VastaaPoista
  3. Aijaaa ;o onkohan rimmelin eyelinereis jotain tiettyy ainetta? Ja hömppä miks kirjotit kahteen krt? :d

    VastaaPoista
  4. Olin justiinsa suosittelemassa tota Rimmelin Glam eyes eyelineria ku ite sitä käytän :) ennenku luin ton lopun... :p

    VastaaPoista
  5. :D haha. Se oli ihan hyvä muuten mut siin on jotai ainetta mille oon herkkä tjtn.. :)

    VastaaPoista
  6. No siis mähän en todellakaan tiedä miten oon saanu ton tulee kahteen kertaan tollee, koska kirjotin ton kommentin kännykällä :-D
    Se vaan heitti sen tollee. LOL

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)