script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 23. elokuuta 2011

I am easily satisfied with the very best

Moiksuu :] Kävin koulun jälkee Lohjan keskuskirpputorilla kun iskä meni sihe lähelle töihin. Löysin tosi paljo kaikkii kivoja laseja jne.. Mutta yhet kengät jäi kyllä mieleen, ah ♥ Semmoset ihanat vaaleet mokkakorkkarit joissa oli siinä edessä hapsuja, eikä hapsut tullu eteen niinkuin usein, vaan sivulle. Korko oli ehkä joku 10cm, ja koko 9 eli mitä se sit suomeks onkaan? Joku 38 ehkäpä? (loistava selitys, tiedän. :D)
Hinta oli 12e, mutta eihän mulla mitään rahaa ollu mukana kun menin vaan kattelemaan..

On nii paljon kaikkee mitä tahtoisin ja eräs ihminen kertoikin mulle hyvän idean: Pitää kirjottaa lapulle mitä kaikkee tahtoo (realistisesti kuitenkin), ja alkaa miettimään että miten saan ne asiat, mitä niiden eteen pitää tehdä ja alkaa sitten etenemään sitä asiaa kohden (esim. säästämällä rahaa)

Mun mielestä toi oli tosi hyvin sanottu ja oonkin alkanu miettimään että jos tahdon esim. yhet ihanat 45e kengät♥ niiin mitä mun pitää tehdä että saan ne. Noh, säästää rahaa! Muttaku se ei oo nii helppoa....
Mä oon sellanen että ku nään jotain kivaa, ni ostan sen(kuten Tiimarissa yks pv tuhlasin melkeen 15e Haisuli hiirimattoon, pinkkiin vihkoon, nalle puh "vihkoon" josta tein kalenterin, ja muutamaan kynään.. :D

Tälläkin hetkellä tartteisin meikkejä, kameranlaturin, parit kengät, collagehousut jne.. Mutta ehkä tolla ajatusmallilla mä jossain vaiheessa vielä saan kaiken tarpeellisen ostettua :]


Tollanen tukka oli tänää :]




2 kommenttia:

  1. kiva kun kirjotat näin usein! vielä kun sais niit kuvia :) videooki ois kiva saada jossain vaiheessa

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)