script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 23. elokuuta 2011

Cupid got me in a chokehold

Noniin ihmiset, saimme vihdoin Jennan kanssa tän mun blogin kuntoon ja oikeestaan, tykkään tästä enemmän. Jenna teki suurimman työn, koska sillä on ollu blogi kauemmin ja osaa tehä paremmin :] Suuri kiitos siis Jennalle! ♥


Noi kuvat tossa bannerissa kuvaa mun elämää, tai oikeestaan niitä asioita mistä mä pidän.
 Ensimmäisessä kuvassa on nainen ja tatuointi. Mä rakastan tatuointeja ja toi on tommonen tatuointi minkä mä haluaisin. Jonkun mielestä se voi olla turha tai ruma, mutta mun mielestä se tarkottaa sitä että ihminen syntyy pienenpienestä siemenestä, ja lentää sitten kun oma aika tulee, niin "lintuna" maan päältä pois. Jonkun mielestä toi voi kuulostaa tyhmältä, mutta pääasiahan on se mitä itse ajattelee ja mistä itse tykkää, ei se mitä muut ajattelee.
Ja toiseks, mun mielestä toi tatuointi on todella kaunis ja hienossa kohtaa :]

Toisessa kuvassa on nainen, upeet kengät ja ihanat korut. Ja mä rakastan koruja ja kenkiä ♥ Voin vaikka joskus tehä postauksen mun lempikoruista ja kengistä :]

Kolmannessa kuvassa on nainen, auringonlasku (tai nousu) ja nainen tekee käsillään sydämen. Ja se kuva osottaa sen, että se mikä mulle on tärkeetä, nii pidän siitä huolta, ehkä joskus vähän liikaakin.
Sydän kuitenkin tossa kuvassa meinaa rakkautta, läheisiä ihmisiä, asioita jotka on mulle tärkeitä jne.



 Nyt hyväää yötä :] ps. Mitä tykkäätte nyt tästä blogin ulkoasusta? Ja haluutteko lempikengät ja lempikorut postauksen? :p

8 kommenttia:

  1. lempipillu postaus

    VastaaPoista
  2. mun mielestä toi tatska on nätti :) ja tykkään ulkoasusta!

    VastaaPoista
  3. hihi, tä uus ulkoasu on vaiks kui nätti, näytäää kasperilta! :p

    - TURKU

    VastaaPoista
  4. Janski, mustaki se on ihana ja aattelin ottaa sen :] ja kiituuus!

    VastaaPoista
  5. TURKU, hahaa kiitos! mustaki tää näyttää nyt multa :]

    VastaaPoista
  6. Tää on kiva tää ulkoasu!! - handelsbaakken.. :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)