script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Pikku juttu vain..... Eli uusi blogi!

Noniin te ihanat ja rakkaat lukijat. Olen jo ainakin nääääin kauan miettinyt uutta blogia ja olen siitä kirjoitellutkin välillä tänne. Tänään päätin sen sitten tehdä. Toivon todella paljon, että te vanhat  (tervetuloa kaikki uudetkin) lukijat jatkatte mun pienen elämäni seuraamista tässä blogissa! Blogin nimi on peräisin älyttömän hyvästä leffasta, mutta kuvaa myös minun elämääni: Hullu tyhmä rakkaus. Sitä minä olen täynnä. Olen unelmoija, rakastan kauniita asioita, ihania ihmisiä, kirjoittamista ja monia muita asioita. I am crazy stupid love. 

Uusi blogi on ihan alkutekijöissään ja muokkailen sen ulkoasua yms jatkuvasti. Samalla kun yritän löytää itseäni, muuttuu myös blogini ulkonäkö. :D En poista tätä blogia vielä, tässä blogissa on niin paljon rakkaita asioita, jotka haluan muistaa aina :)


Kiitos kaikille, kun luitte Go with the flow:ia, nyt käännetään kirjassa sivua ja siirrytään TÄNNE (paina linkkiä).

xoxo, Karoliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)