script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 12. elokuuta 2012

ripsetön(kö)?

Sinne meni ripsienpidennykset. Ne ei vaan suostu pysymään mun omissa ripsissä kun pari viikkoa ja sitten näyttää ihan kanantakamukselta (näin kauniisti sanottuna) :D Enkä mä tarkoita, että ripsien laittajassa olisi jotain vikaa, koska muilla ne on pysyneet hyvin! mutta mulla ei vaan pysy kauniina, eikä mulla ole varaa käydä huoltamassa 2vk välein.
Mulla oli toisesta silmästä lähtenyt jo ihan älyttömästi ripsiä (omia ja kuituja) ja äsken päätinkin sitten irroittaa loput öljyllä. Luin netistä vinkkejä ja neuvoja ja hieroin vauvaöljyä ripsiin, annoin vaikuttaa ja lähtihän niitä sitten.
Miltä mä nyt sitten näytän? No melkein ripsettömältä... Mutta syytän siitä vain itseäni! Olisi pitänyt antaa tippua, mutta en kehdannut olla sen näköisenä, joten huomenna menen ostamaan ripsiseerumia. Valitettavasti en voi teille kuvaa näyttää, koska Blogger päätti taas ilmoittaa, ettei mulla ole kuvatilaa, enkä osaa käyttää Flickr:iä :(

Lueskelin netistä keskusteluja ja arvosteluja RevitaLash -nimisestä seerumista, mutta sillä on hintaa yli 100e, joten en nyt heti ensimmäiseksi mene sitä tilaamaan. :D Vinkkejä???

Alkujärkytyksen jälkeen, ei nää ripset nyt NIIIIIIIIN lyhyet ookkaan, mutta kuitenkin. :D 

6 kommenttia:

  1. http://www.ostolakossa.com/2011/12/se-toimiva-ripsienkasvattaja.html <-- mä oon jo kauan kuolannut ton NeuLashin perään, pitäis vaan kerätä rahat kokooon ja testaa toimisko itelläki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :) mä en ostanu mitään sitten loppujen lopuks. :D Ostin mielummin farkut....

      Poista
  2. Voi ei :/ mun kaveri sai siitä ripsiliimasta tosi pahan allergisen reaktion ja sen molemmat silmät muurautu umpee. plus monelta oon kuullu että nuo ripset ei kestä kauaa. oon halunnu noita ripsiä jo pitkään mut en oo uskaltanu vieläkää kaikkien tarinoitten jälkee ottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :o auts.. Mun ripset on jo kasvanut aika hyvin takas! :)

      Poista
  3. Toi on niin yksilöllistä oikeesti ! mulla pysy melkein kuukauden ihan tositosi hyvinä ripset ja nyt kun oon antanu tippua pois niin omat ripset niinkuin ennenki, toki kärsis varmasti jos koko aika käyttäis :) ja mulle on tosi paljon tota RevitaLash seerumia, kuulemma tosi hyvä muttei mitenkään raaski ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluaisin et pysyis hyvinä koska rakastan niiitä, mut ei pysy :(:(

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)