script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 20. elokuuta 2012

omaan kotiin!!

Hei kaikki ihanaiset ja mahtavat :) I'm back!
En ole ainakaan viikkoon kerennyt kirjoittaa, taaskaan, koska ei ole yksinkertaisesti ollut aikaa. En ole edes muiden blogeja kerennyt lukea.
On ollut niin paljon tekemistä ja on tapahtunut yksi mahtava juttu!!! Kuuden päivän aikana olen ollut koulussa, töissä, kavereiden kanssa, Roopen kanssa ja ihan vaan kotona. Olen lukenut paljon, laihduttanut, stressannut, rakastunut (taas kerran) salaatteihin, oppinut tykkäämään koulusta, olen tullut äärettömän onnelliseksi ja seuraavana hetkenä itkenyt. Tämä viikko on ollut mahtava ja samalla todella raskas.
weheartit

Jotkut (suurinosa lukijoista) jotka ovat facebook kavereitani ja muutenkin tuntevat minut, ovat varmaankin kuulleet ainakin facebookin kautta minulle ja Roopelle tapahtuvan asian: Muutamme yhteen 1.10! <3 Ihan mahtavaa!
Me ollaan ainakin vuosi haaveiltu yhteen muutosta ja käytiin vuosi sitten jo juttelemassa Kelassa ja muuallakin asuntojutuista. No nyt tämä haave toteutuu :) Meidän ihana (ja samalla niin raivostuttava) ystävämme Antti, asui ennen yhdessä kivassa asunnossa, jonka olettekin videopostausteni kautta nähneet. Tiesin asunnon olevan vapaana ja päätin yksi kaunis päivä soittaa vuokraisännälle. Esittelin itseni ja kysäsin, olisiko asunto vapaana. No olihan se ja sovimmekin tapaamisen asunnolle heti seuraavaksi päiväksi :)
Jännitettiin koko päivä Roopen ja äidin kanssa, kunnes oli aika lähteä tapaamiseen ja turhaa jännitettiin, koska saatiin asunto :D
weheartit

weheartit

Asunto on yksiö Lohjan ydinkeskustassa, ihan Prisman vieressä. Asunto on vanha ja kaipaisi kunnon remonttia, mutta jostainhan se on aloitettava ja sijainti kyllä nyt ratkaisi koko homman. Asunnossa on erillinen keittiö ja vaatehuone, sekä makuualkovi. :)
Aluksi olin kauhean epävarma siitä, haluanko sittenkään muuttaa sihen, koska olen todella tarkka sisustuksesta ja ihan kaikesta. Mietin jatkuvasti sitä, kuinka vanha se on ja kehtaanko lisätä siitä edes kuvia tänne blogiin.


Lopulta Roope kuitenkin sanoi todella hyvin "Me ollaan 1.5v haaveiltu yhteisestä kodista ja vaikka toi onkin kunnon remonttia vailla, tulee se aina olemaan se meidän ensikoti." Kun Roope oli saanut mut vakuutettua siitä, että sisustaminen tekee ihmeitä ja voidaan etsiä toista asuntoa samalla, niin päätin että perhana, miksi mä stressaan jatkuvasti sitä, mitä muut ajattelee? Mitä väliä sillä on, minkälainen se asunto on tyhjänä, kun sen saa näyttämään kivalta ja se sijaitsee ihan keskustassa. Sehän on oikeasti aika mahtava asunto, jos niitä pikku juttuja ei huomioida. Siinä on hyvä pohjaratkaisu ja se on valoisa.

Ja kaikilla ei edes ole asuntoa, miksi mä silloin valitan siitä kun saan todella hyvältä paikalta todella halvalla vuokralla asunnon, mun rakkaan poikaystävän kanssa? No en enää valitakkaan, koska olen tajunnut kuinka tyhmää se turhanpäiväinen valitus on.

Kuka arvaa minkälainen- ja värinen sisustus meille tulee? ;)

8 kommenttia:

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)