script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

lauantai 25. elokuuta 2012

hiuskriiseilyä

Oon kertonut täällä mun ihottumasta joka ilmesty pienenä plänttinä n. puoli vuotta sitten. Se lähti jossain vaiheessa leviämään, eikä ole lähtenyt vieläkään vahvoista lääkerasvoista, meikkien vaihdosta, meikittä olemisesta tai etanaseerumeista huolimatta. Eilen kaverini soitti mulle, että hänelläkin on semmoista ja oli löytänyt googlesta tali-ihottuman, jonka oireet ja kuvat vastaavat täysin ainakin minun ihottumaani ja oireitani. Aion maanantaina soittaa lääkärille ja pyytää antibioottikuurin, sekä lääkerasvan tali-ihottumaan, saa nähdä lähteekö sillä. Onko teillä ollut kyseistä ihottumaa?

Äsken googlettelin meikkaamisohjeita, joilla saisi ihottuman piiloon. Meikki ei todellakaan edesauta ihottuman paranemista, mutta olen kokeillut olla ilman meikkiä montakin päivää, ei auta. Meikkailin äsken sitten ohjeiden mukaan, miten parhaiten osasin ja lopputulos on ihan tyydyttävä!

Mulla tuli myös hiuskriisi, koska mulla on NIIN paksut hiukset..... Haluaisin liukkaat, suorat ja ohuet hiukset mielummin kuin tämmösen kiharapehkon, joka ei mene mitenkään kivasti :( Noh kuitenkin, jotenkin etuhiukseni päättivät tehdä sivuotsiksen ja ehkä voin sivuotsista vaihteeksi pitää.





En tiedä miten saisin noista sileät??? Oon kokeilu vaikka mitä tuotteita, käytän lämpösuojaa ja silotus-suihkeita jajajaja vaikka mitä... Mutta ei. Käytän kampaamon shampoita&hoitoaineita, tehohoitoja... En siis kaikkia tietenkään päällekkäin, mutta kuitenkin! Auttakaa!!

5 kommenttia:

  1. Heippa :) Opiskelen parturikampaajaksi toista vuotta, ja oikein pörröiselle ja kiharalle hiukselle hyväksi ja siloittavaksi tuotteeksi oon todennut tän : http://www.parfyymi.fi/Product.aspx?ProductID=3782 Mutta tosiasiahan on jos on luonnostaan karheat ja pörröiset, niistä ei voi saada niiiiin silkkisiä ja sileitä kun luonnostaan sellaisten hiusten omaavilla :) Mutta toki sinnepäin, ja omaa silmää varmasti jo miellyttäisi jos ois sileemmät hiukset :)

    http://karoliinanlifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Luonnonkihara hius on luonnostaan karhea että ihan silkkiseks sitä ei aineilla saa.. suoristus permanentti tekis siitä suoran ja ehkä silosemmankin :)

    VastaaPoista
  3. Ei kannata haluta liukkaita, ohuita ja suoria hiuksia :D Mä vaihtaisin sun kanssa ihan mielelläni hiuksia, voit ottaa mun ohuet niin mä otan tommoset ihanat paksut!

    VastaaPoista
  4. oo onnellinen paksuista hiuksistas! :) vanhempana ne kyllä ohenee.. :)
    ja paksut hiukset on kauniit!

    VastaaPoista
  5. "mä haluun tommoset lättäpaskat niinku tolla"

    joo itsekin pitkien suht paksujen hiusten omistajana suosittelen olemaan tyytyväinen jos on paksu tukka. sellaset ohkaset lättänät on ihan kauheet, eikä taatusti yhtään helpot, kun menee hermot, kun niitä ei mitenkään kivasti saa. Ole kerrankin tyytyväinen.

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)